2012. május 8.

Díjat kaptam!

Nagyon meglepett, de megkaptam életem első bloggal kapcsolatos díját! :D

Először is szeretném megköszönni adryenka-nak a díjat. Nem gondoltam volna, hogy valaha is fogok ilyesmit kapni. Köszönöm neki még egyszer! :)

Szerintem már mindenki megkapta, akiknek én adnám, ezért most ezt kihagynám.

De ezért nem 5, hanem 10 dolgot fogok magamról megosztani.

1. Félek a lépcsőktől. Ez elég hülyén hangzik, de azóta tart, amióta egyszer kiment a térdem és több hónapig nem tudtam behajlítani. A lépcsőn lefelé mindig az a parám, hogy nem fogom tudni behajlítani és elesem.

2. A kedvenc virágom a tulipán.

3. Ha megtetszik egy pasi, akkor először a cipőjét és a körmét nézem meg. (És nem bírom elviselni, ha valaki rágja a körmét.)

4. Nem bírom elviselni, ha egy kicsit is lepattogzik a körömlakkom. Mindig nálam van az aktuális szín, hogy ha mégis megtörténik, akkor ki tudjam javítani.

5. 8 évig judoztam (és emiatt tönkre is mentek az ízületeim :P).

6. Mindent szeretek, ami nem átlagos, ami nem jön be a legtöbb embernek és ami bizarr (zenék, filmek, stílusok).

7. Van két fülpiercingem és már két tetoválás ötlete is a fejemben van.

8. Kedvenc filmem az Amerikai szépség és egyik kedvenc színészem Kevin Spacey.

9. Vegetáriánus vagyok. De nem azért, mert mostanában ez "menő", hanem 3 éves korom óta nem eszem húst. Anyukám mindig meséli, hogy addig húst hússal ettem és egy nap már nem akartam megenni.

10. Imádom a kínai kaját. Bármikor képes lennék pl. csípős-savanyú levest enni.

1 megjegyzés: