2012. május 9.

Áprilisi kedvencek

Ez a hónap nagyon gyorsan elment, főleg azért, mert a szakdogaíráson kívül másra nem igazán maradt időm. De így is volt pár olyan termék, amit ebben a hónapban leggyakrabban használtam vagy újra felfedeztem. Lássuk, mik voltak ezek....


IKEA testradír: Írtam már róla, hogy az IKEA-ban kapható lábkrémet mennyire szeretem, ezért a többi bőrápolási cuccukat is kipróbáltam. A másik nagy kedvencem a testradír lett, mert tényleg végzi a dolgát, de közben kíméletes.

Manhattan - The Gorgeous paletta: Már a megjelenésekor kinéztem, de mindig halogattam a megvásárlását. Igazából a benne található pink és narancssárga fogott meg, de azért nem akartam megvenni az egész palettát. Végül a Glamour napos kuponomat erre váltottam be és nem bántam meg. Kicsit kell dolgozni a színek felvitelénél, de utána tökéletes. És végre nem a megszokott színek.

Maxfactor - False Lash Effect Fusion szempillaspirál: Még ezer éve nyertem, de eddig sosem került rá a sor. Na de most... A Clinique után (amúgy is) meg vagyok vele elégedve, dús és ívelt pillákat csinál, pont amilyenre vágyom.

Catrice - Princess Peach rúzs: Az egyik kedvencem, amióta megvette. Tökéletes narancsos szín, elég tartós és nem szárít. Egyre jobban bebizonyosodik, hogy a Catrice az egyik legjobb drogériás márka a rúzsok tekintetében.

Rimmel - Jungle Green szemceruza: Még szerintem tini koromban vettem, de azóta nem sokat használtam. Most viszont újra felfedeztem és nyárra tökéletes lesz. Én felül szoktam vele a szememet kihúzni úgy, mint egy tussal. A legegyszerűbb színeket is feldobja és ez egy olyan árnyalat, ami jól megy a kék szememhez is.

Essence - Marble Mania pirosító: Pirosítómániás vagyok egy ideje. Ezt már egyszer a boltban hagytam, mert nem tűnt semmi különösnek, de utána más bloggerináknál láttam és gyorsan visszaszaladtam érte. Nagyon szép fénye van és feldobja az arcot.

MAC - Springsheen pirosító: A NARS Orgasm dupe-jaként emlegetett pirosító szerintem tavaszra és nyárra a legtökéletesebb. A mostani hófehérke színemhez is jó, de ha kicsit barnulok, akkor is nagyon szép lesz. Hihetetlen ez a pirosító, egyszer barackosnak, máskor meg rózsaszínesnek látszik nagyon szép arany fénnyel.

Essence - Big bang szemhéjfesték: Tavaly nyáron vettem ezt a szemhéjpúdert, amikor nagy rózsaszín keresésben voltam. Kb. egyszer volt a szemeimen, mert rájöttem, hogy nem a legelőnyösebb. Viszont idén nagy divat a lilás rózsaszín, (a MAC is kijön hasonló pirosítókkal) ezért rájöttem, hogy pirosítónak tökéletes lesz. És tényleg! Nem csak a színe trendi idén, de az orcákra kenve kijön a nagyon szép fénye is.

Nektek mik voltak ebben a hónapban a kedvenceitek? Ezek közül már próbáltátok valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. Hm, jó kis cuccok!
    Tetszik a blogod, csak kár, hogy nincs már bejegyzésed, de mivel sose lehet tudni, feliratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés