2011. december 22.

Az év meglepetése

Ahogy a címben is olvashatjátok, ma egy olyan termékről fogok írni, amiről nem gondoltam volna, hogy ennyire jó.


Az IKEA testápolással kapcsolatos termékeit először egy újságban láttam meg. Nagyon meg voltam lepődve, hogy nyitottak ebbe az irányba. De nem éreztem késztetést arra, hogy nekem ezeket ki kéne próbálnom, később meg is feledkeztem róla. A kapcsolatunk akkor kezdődött, amikor pár lakberendezési dologért el kellett mennünk az áruházba. Akkor láttam meg ezeket most már élőben a polcokon. Volt ott minden: testápoló, kézkrém, tusfürdő, testradír, lábápoló krém, sampon. A választék nagyon széles. Én tévedésből először egy testradírt vettem, de azt még nem tudtam kipróbálni, mert előtte el akarom használni a másikat. Szóval csak másodikként került hozzám a bejegyzés főszereplője, a lábápoló krém.

Külcsín... az igazat megvallva nekem annyira nem jön be a csomagolása. De lehet, hogy ez annak is köszönhető, hogy a zöld nem a kedvenc színem. Ez a minimalista stílus nem rossz irány, de nekem valami visszafogottabb szín jobban tetszene, amit szívesen raknék ki az éjjeli szekrényemre. Viszont a tubusos kiszerelés nagyon praktikus, könnyen használhatóvá teszi a krémet. 250 ml tartalmaz, ami a lábápoló krémek között hatalmasnak számít.

Belbecs... ezzel viszont teljes mértékig meg vagyok elégedve. A krém állaga se nem túl folyékony, se nem nagyon sűrű, pont félúton van. Könnyen beszívódik, ezért van, hogy a kezemet is ezzel szoktam kenni. :D Télen nagyon ki szokott száradni a lábam, ilyenkor repedezett a sarkamon a bőr. Én akkor kezdtem el kenni, amikor pont ilyen állapotban volt és nagyon szépen rendbe hozta. Direkt nem használtam sem sarokreszelőt, sem lábradírt, mert kíváncsi voltam, hogy önmagában milyen hatása van. Azt kell, hogy mondjam, hogy kiállta a próbát. Ha lusta vagyok vagy elfelejtem bekenni a lábam, akkor sem lesz másnapra rosszabb, szóval hosszabb ideig érezhető a hatása.

Nem számítottam semmi különleges dologra, de pozitívan kellett csalódnom. Mostanában az egyik kedvenc testápolási termékem. És végül az anyagiak: 895 Ft, ami szerintem nem sok 250 ml-ért és ilyen minőségért. Viszont van egy jó hírem: ha van IKEA Family kártyátok, akkor minden testápoló termék olcsóbb, ez a lábkrém is csak 595 Ft. Engem meggyőzött, a többi terméküket is ki szeretném próbálni! 10/9

Ti már hallottatok róla? Használtok valamilyen IKEA-s testápolási cuccot?

5 megjegyzés:

  1. Én még nem hallottam róla, de ha ilyen jó véleményed van a termékkel kapcsolatban, akkor +1 pont neki és nagyobb esélye van, hogy megvegyem :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellett szaglásznom, hogy érezzek valamit: tipikus krém illata van, de használat közben alig lehet érezni. Olyan, mintha nem is lenne. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a tippet! Ugyan én sűrűn járok IKEÁ-ba és látom ezeket a termékeket, de nekem sem jutott eszembe kipróbálni soha. Ajánlásodra megtettem, és valóban, számomra mindenképpen a csodakrém. Sok lábkrémet próbáltam eddig, de egyik sem hozta rendbe a repedezett bőrt soha. Ráadásul sok és nagyon olcsó is. :-) Tehát még egyszer: nagyon köszönöm a tippet! :-)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy bevált. Nagyon jó ilyen kommentet olvasni. :) Csak a lábkrémet vetted meg? Ha én legközelebb megyek, akkor szerintem bevásárolok még pár dolgot. :D

    VálaszTörlés