2012. április 17.

Glamour napi haul - Szépségápolás

Már nagyon sokan megírták, hogy miket vettek a Glamour napokon, de úgy gondoltam, hogy én is megteszem, mert mindig az egyik legnépszerűbb a zsákmányolós post. Lássuk, hogy miket vettem...

Idén nem vettem annyi mindent, mint az őszi Glamour napokon és most jó előre meg is terveztem, hogy mik fognak hazajönni velem. Vettem volna még pár dolgot, de arra jutottam, hogy azok annyira nem fontosak, hogy ne tudjam kivárni velük a májusi Joy napokat. :D
Amik a képen szerepelnek, azokat a Corvin Plaza-s Müllerben vettem. Én általában ide szoktam járni, de legközelebb máshova megyek, mert az átépítés után csomó pultot nem tettek vissza, sok olyan dolog nem volt, ami a KÖKI-ben viszont igen. Kiábrándító volt az is, hogy pl. az essence pult le volt fosztva (péntek reggel nyitásra mentem, szóval biztos nem azért, mert előttem annyian Glamour napoztak :P).
Essence Natural Cover Moisturizer: Már régebben kinéztem, hogy milyen jó is lesz ez nekem nyárra. Azóta csomó bloggerina kezdte el használni/tesztelni és elég jó véleménnyel voltak róla. Szóval tudtam, hogy ennek most velem kell jönnie. A világosabbat választottam, de még ez is kicsit sötét a mostani színemhez.

Essence My Skin Tinted Moisturizer: Ez is egy színezett hidratáló, mint az előző. Igazából nem tudtam választani a kettő közül, ezért mind a kettőt elhoztam. Ezt még nem próbáltam, de első ránézésre kevesebb a fedése és a színe is világosabb. Ami még mellette szól, hogy UVA/UVB szűrőt tartalmaz és olajmentes. (Mind a két színezett hidratálót megnyerhetitek a nyereményjátékon! Persze nem ezeket, hanem teljesen újakat :D)

Sunfleur Bőrmegújító arcradír: Erről is sok jót olvastam, de eddig volt még a régebbi arcradíromból. Szerencsére pont a Glamour napok előtt fogyott el, ezért meg tudtam kedvezményesen venni. Minden bőrtípusra ajánlott és grapefruit illata van. Még nem használtam, de már nagyon kíváncsi vagyok rá.

Sörte fésű: Sajnos kidobtam a papírját, így nem tudom se a márkáját, se a pontos nevét. Ezen is már régóta gondolkoztam, mert csomó helyen olvastam, hogy mennyivel jobb ilyen fésűvel fésülködni. Első benyomásom, hogy fésülködés után nagyon elektromos lesz tőle a hajam és kicsit le is lapítja. Még barátkoznunk kell...

Catrice Apricot Smoothie pirosító: Amikor megjelent ez a pirosító duó, akkor annyira megtetszett, hogy azóta is gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e. Végül a vásárlás mellett döntöttem, mert a színével tökéletesen beleillik az idei narancsos trendbe, ami nekem nagy kedvencem.

Essence Caring Nail Oil: Erre a körömolajra már vadászom egy ideje, de eddig mindenhol a hűlt helyét találtam. De végre megvan! Eddig sosem volt még hasonlóm sem, de egy használat után tetszik a dolog. A hatásáról csak később tudok majd beszámolni.

Ti kihasználtátok a Glamour napokat? Ilyenkor megtervezitek, hogy mit fogtok megvenni? Vesztek olyan dolgokat, amiket mondjuk máskor nem vennétek meg?


Ne felejtsétek el, hogy még mindig tart a NYEREMÉNYJÁTÉKOM! Aki még nem vett részt rajta, az ITT megtalálja. 

5 megjegyzés:

  1. Annyira szeretnék én is egy barackos narancsos pirosítót:$ de még nem döntöttem :)

    VálaszTörlés
  2. A Catrice-nél vannak szép narancsos-barackos pirosítók. Én nagyon szeretem őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Sunfleurön kívül van még sok jó magyar arclemosó, testápoló, pakolás és bőrradír.
    Ma egész nap ezeket néztem át. Ami nagyon jónak tűnik az Ilcsi szőlőmagos arctej, fáma körömvirágbalzsam, Naturissimu algás mézes pakolás. kremmania.hu-n van magyar termékek menü, van egy csomó minden, véleményekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh köszi, mindenképpen meg fogom nézni. :) Az Ilcsiről hallottam, hogy nagyon jó, de még nem próbáltam. Te ezek közül használtad valamelyiket?

      Törlés
  4. Naturissimo helyesen.

    VálaszTörlés