2012. április 2.

Márciusi kedvencek

A mai bejegyzésben a márciusi kedvencekkel jövök. Mivel a szakdogámat írom, így nem mozdulok ki annyit, mint általában, de azért így is találtam olyan dolgokat, amikhez ebben a hónapban a legszívesebben nyúltam vagy legtöbbet használtam.

Wella Heat Protection Spray: Ahogy látjátok, nem ebben a hónapban kezdtem el használni, de nem lehet, hogy kimaradjon a kedvencek közül. A fodrászom ajánlotta és tényleg nagyon jó. Nem olyan erős az illata, mint a Lee Strafford hővédőnek (amit én amúgy imádok), ezért az is használhatja, akinek az nem jön be. Nem olcsó darab, de sokáig elég (nekem december óta van meg).

Elf Mineral rúzs - Runaway Pink: Az elf rendelés előtt sokat gondolkoztam, hogy melyik színt is kéne megrendelnem, végül emellett döntöttem. Amikor kibontottam, eléggé csalódott voltam. Olyan semmilyennek tűnt. Azért elkezdtem használni, ha már megvettem és lássatok csodát, megszerettem. Egy árnyalattal sötétebb a számnál, emiatt nagyon természetes hatást kelt és szinte mindenhez megy.

Rimmel Lasting Finish rúzs - Airy Fairy: Erről a rúzsról írtam már. Nagyon különleges színe van és tökéletes a mindennapokra. A télen nem nyúltam érte olyan sokat, de most újra a mindennapjaim részévé vált. Úgy látszik, hogy ebben a hónapban a természetes száj híve voltam. :)

Bobbi Brown zselés tus - Black Ink: Erről a tusról is írtam már. Egy ideig a szekrény mélyére került (miért???), de újra visszatértem hozzá. Nagyon tartós és tökéletes fekete. Nagy piros pont még, hogy a vízvonalamon is megmarad, ami maga a csoda.

L'oreal Color Infaillible szemhéjpúder - Hourglass Beige: Ebben a hónapban ez töltötte be nálam a highlighter szerepét. Szeretem az olyan highlightereket, amiknek kicsit erősebb a fénye, látszik hogy ott van. Amikor eljutottam bulizni, akkor is csak ezt kentem magamra. Nagyon kevés elég belőle a tökéletes fényhez.

Catrice szemhéjpúder - Welcome to Miami Peach: A leértékelésen vettem, de azóta is nagy kedvenc. Érdekes, mert amikor belenyúlok, akkor eléggé porol, a szemhéjon ez a tulajdonsága mégsem tűnik fel. Különleges a színe és sok mindennek kombinálható.

Elf Studio pirosító - Tickled Pink: Ezzel ugyanúgy voltam, mint a rúzzsal, hogy semmi különös, még egy rózsaszín pirosító. Viszont rá kellett jönnöm, hogy a tökéletes rózsaszín pirosító a mindennapokra. Nem őrülten pigmentált, ezért nem eshetünk vele túlzásba. Emiatt a rohanós napokon is jól jött, mert nem kellett a felvitelével bajlódni.

Manhattan Cherry Lips szájfény - 56A árnyalat: Még tavaly nyáron vettem és azóta is az egyik legjobb szájfénynek tartom. A tubusban barackosnak látszik, viszont a szájon ez már nem igazán látszik. De nem érdekel, mert tartós (már amennyire egy szájfény annak mondható), nem ragad és nagyon szép fénye van.


Nektek mik voltak ebben a hónapban a kedvenceitek? Valamelyik nektek is megvan? Szeretitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése