2012. április 21.

TOP 10 tavasz-nyári körömlakk

A mai bejegyzésben a Top 10 kedvenc tavaszi-nyári körömlakkomat fogom nektek bemutatni. Idén a körömlakkok terén (nem csak itt, hanem a ruhák között is) 2 divat van: pasztell és neon. Én úgy gondolom, hogy a tavaszt inkább a pasztell uralja és nyáron, lebarnulva lehet a neon színekkel durvulni. (De természetesen én most is felkentem már párszor már a neon lakkjaimat.)


A Top 10 között mind a két trend képviselőit megtaláljátok. Pont úgy alakult, hogy 5 pasztell és 5 feltűnőbb színű lakk lett a befutó. Lássuk őket:

H&M Nail Polish - Dazzling Nude: Nagyon szeretem a H&M-es körömlakkokat, mert jó áron jó minőséget kapunk. A neve is mutatja, hogy ez egy nagyon szép nude szín, kicsi púderrózsaszín beütéssel. Ha természetességre vágyom, akkor mindig ezt kenem fel.

Essence - My yellow fellow: Ez még a tavalyi Blossoms etc... kollekció egyik darabja, de idén is aktuális a szín. Apró arany csillámok vannak benne, amiket én annyira nem szeretek, de összességében szép kis lakk.

Hello Kitty by H&M - Turqouise: A neve ellenére nekem ez a szín nem a türkiz, de azért nagyon szép. Érdekes, mert az üvegben pasztellnek látszik, felkenve viszont élénkebb zöld. Még tavaly vettem, de idén vált igazán trendivé.

Essence - Found my love: Egy szép világos lila, ami jelenleg is a körmeimen van. Szeretem a Multi Dimension lakkokat, mert nekem tetszik az állaguk és a színük 2 rétegben tökéletes.

Essence - Makes me weak: A körömlakk-kollekcióm egyik kedvenc darabja, bármikor magamra tudom kenni. Ez is egy halványabb, világosabb árnyalat. Nagyon szeretem a barackos lakkokat, szóval TÖKÉLETES.

Most jöjjenek a durvább színek. Lehet, hogy a képeken egy-két helyen nem fog látszani, de élőben, ha kicsi is, de van árnyalatnyi különbség.

Astor - 09: Ez már egy ősrégi lakk, ennek ellenére mégsem hiányzik belőle sok. Évekig a fiókban porosodott, de most jött el az ideje. Tökéletes a mostani narancs trendhez. Ezzel festem ki legközelebb a körmeimet.

Rimmel Lasting Finish - Apricot Punch: Az illatosított lakkok egyik darabja, aminek nagyon idegesít az illata. Múltkor felkentem és nem tudtam, hogy mitől lett furcsa illat körülöttem. Eltelt 10 perc mire rájöttem... Ennek ellenére nagyon jó használni, tetszik a lapos ecsete és hogy sokáig bírja a körmeimen.

H&M Nail Polish - Come Shine: Ha ez nem, akkor semmi sem neon színű. Gyönyörű rózsaszín, ami a lebarnult bőrön még jobban mutat. Csak bátraknak ajánlom...

Maybelline - Urban Coral: A kívánságlistámon fent volt egy ilyen szín és amikor megláttam, tudtam hogy azonnal meg kell vennem. Még nem próbáltam, de gyönyörű korallos narancssárga.

L'oreal Resist & Shine- 125: Ez is egy nagyon figyelemfelkeltő darab, ami magenta színben pompázik. Szeretem a folyósabb állagát és hogy már egy rétegben is tökéletesen fed.

Ti melyik trendet szeretitek jobban? Bevállaljátok a feltűnő neon színeket vagy maratok inkább a visszafogottabb pasztellnél? 


Ne felejtsétek el, hogy még mindig tart a NYEREMÉNYJÁTÉKOM! Aki még nem vett részt rajta, az ITT megtalálja. 
ANNYIBAN VÁLTOZOTT A DOLOG, HOGY HA SZERETNÉL A NYEREMÉNYJÁTÉKON RÉSZT VENNI, AKKOR A KITÖLTÉS UTÁN A FLEURPOWERBEAUTY@GMAIL.COM CÍMRE KÜLDD EL A BECENEVED ÉS AZ EMAIL CÍMED, AMIN ÉRTESÍTENI TUDLAK!!! (AKI A KÉRDŐÍV VÉGÉN TALÁLT EGY NYEREMÉNYJÁTÉK RÉSZT (MÉG KORÁBBAN), ANNAK NEM KELL EMAILT KÜLDENIE.)

1 megjegyzés: