2012. április 9.

ÜRES! (Végre) elfogytak... 3.

A mai bejegyzésben megint olyan dolgokról írok, amiket sikerült elfogyasztanom. Örülök, mert több olyan  is van közte, ami az ÉLD FEL! projektes listámon szerepel.

Biotherm - Biosource arclemosó: Ez az egyik termék, aminek örülök, hogy elfogyott, mert nagyon sok arclemosóm gyűlt össze. Azért viszont nem örülök, mert szerettem. Viszont nem fogom újra venni, szeretek kísérletezni és ennél nem éreztem, hogy megtaláltam a tökéleteset. (Lehet az ára miatt. Elég húzós és ezért én többet várok.)

Essence - You Rock szemhéjalapozó: Nekem ez olyan semmi különös. Sosem volt problémám azzal, hogy elmászik a szemhéjfestékem, ezért a hatásáról nem tudok írni. Én úgy vettem észre, hogy a színeket sem élénkíti fel nagyon. Szép volt, jó volt, de ennyi.

Nivea - Regeneráló éjszakai arckrém: Télre jó volt, mert elég nehéz, zsíros krém. Örülök, hogy elfogyott, mert nekem tavaszra-nyárra már nem kell ennyi táplálás.

Garnier - Ásványi golyós dezodor: Mióta megjelent ezt használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. Az illatokat szoktam csak váltogatni. Múltkor beruháztam egy természetesebb dezodorra, de mint írtam, az nem vált be, ezért gyorsan visszatértem ehhez.
Levendulás szappan: Erről csak azért írok, mert rajta van az ÉLD FEL! projektes listámon, hogy elfogyasszam a felhalmozódott szappanjaimat. Sikerült végeznem az elsővel (és legnagyobbal). (Ebben az állapotában fotóztam, hogy legyen még bizonyíték. :D)

Nektek mi az a termék, amiből túl sok áll a polcotokon?

3 megjegyzés:

  1. Én most már nagyon büszke vagyok magamra :D mert nem sok termékem maradt :$ ebben a hónapban is sikerült jó pár dolgot elhasználnom... majd meglátod:$ szeretnék majd egy olyan bejegyzést készíteni aminek a címe az lesz: Ami maradt :D

    VálaszTörlés
  2. Na az tök szupi :D Hát nekem még elég sok dolog megvan, főleg a sminkcuccok, de azok nem is fogynak olyan gyorsan. Én arra vagyok büszke, hogy egyre kevesebb dolgot veszek :D Kéne csinálni egy előtte-utána bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  3. Sok mindenben hasonlóak vagyunk :) nekem is annyi szappanom van, és én is egy levendulásat pc-ztem ki először magamnak. Meg a kedvenceid között is mindig ott vannak azok a dolgok, amiket én is szeretek. :)

    VálaszTörlés