2012. március 6.

Vegyes haul

Az ÉLD FEL! projekt miatt nem veszek olyan sok mindent, de összegyűlt pár dolgok, amiket ebben a bejegyzésben bemutatok nektek.



Avon Colordisiac rúzs - Flirty Fuchsia: Már régóta szemezek egy ilyen fukszia színű rúzzsal és ezt nem tudtam nem megrendelni, mert nagyon jó áron volt. Várom már, hogy kicsit barnább legyek és felkenhessem.

Avon Glazewear rúzs - Peach Silk: Ebben a szezonban egyre több márka jelenik meg olyan rúzsokkal, amik a szájfények csillogását ígérik. Az Avonnak ez a rúzsa már régebbi, de amióta meg akartam venni, sosem láttam a katalógusban. A kívánságlistámon volt egy barackos szín, remélem olyan lesz, amire gondoltam.

Maybelline Mini Colorama körömlakk - Urban Coral: Miután megírtam a tavaszi kívánságlistámat, rögtön megláttam akciósan ezt a körömlakkot. Pont ilyen színre gondoltam és ebből a fajtából volt már lakkom, amit nagyon szeretek, szóval jó vétel volt.

Alverde Camouflage korrektor: Véletlenül találtam rá Krémmánián és nagyon sokan dicsérték. Már régóta kerestem egy korrektort (rajta is volt a listán) és ezért megvettem. Még tesztelés alatt áll, de írok majd róla.


Ti miket vettetek mostanában? Ezek közül megvan nektek valamelyik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése