2012. március 7.

Elf ecsetek - vélemény

Írtam már róla, hogy az első Elf rendelésem során 4 ecsetet is választottam. Már régóta ki akartam próbálni ezeket, mert sok jót olvastam róluk. Ha érdekel, hogy miket vettem és hogyan váltak be, akkor olvass tovább...

Mivel még sosem rendeltem semmit az Elf-től, ezért elég alaposan utánanéztem, hogy mik azok a termékek, amik beváltak az embereknek. Az ecsetek a legtöbb esetben ezek között szerepeltek, ezért én is tettem velük egy próbát. Első körben 4 ecsetet választottam, de szerintem a következő rendelésnél újra felkerül pár a listámra (ezzel most elég sokat elmondtam :D).

Professional Eye Shadow Brush: Már van egy lapos ecsetem a Sigma-tól, de ez tipikusan az az ecset, amiből egy nem elég. Először a Studio vonal lapos ecsetét néztem ki, de az nem volt raktáron, ezért megrendeltem az olcsóbb vonalét. Így 3,5 font helyett csak 1,5 fontot fizettem. Örülök neki hogy így alakult, mert teljesen meg vagyok elégedve, szerintem nem nagyon különbözhet a 2 fonttal drágább társánál. Én ezzel az ecsettel a szemhéjamra szoktam felpakolni a szemfestéket. Ára: 1,5 font

Studio Powder Brush: Ez volt a rendelésem egyik alapja, tudtam, hogy egy ilyet be kell szereznem. Mindenhol csak jókat olvastam róla. Nagyon puha és tömött, elvileg púderecset, de szerintem sokkal több mindenre használható. Púder mellett a pirosítót is nagyon szépen fel lehet vinni vele. Emellett én legtöbbször folyékony alapozóhoz használom. Nagyon szép finisht lehet vele elérni és nem szív magába sok alapozót. A következő rendelésnél biztos, hogy veszek még belőle. Ára: 3,5 font

Complexion Brush: Ez a rendelés kakukktojása, mert nekem annyira nem vált be. Vagyis inkább nem tudom arra használni, amire akartam. Én pirosítót szerettem volna vele felvinni, mert pont jó lenne a mérete, de nekem nem elég tömött. Ide-oda hajlik, nem visz fel elég festéket. Viszont a púder felvitelére jó, valamint ha csak az aljával nyúlunk a festékbe, akkor kontúrozásra is használható.Ára: 3,5 font

Blush Brush: Az elnevezése alapján pirosító ecset, de amikor megláttam, tudtam, hogy én biztos nem erre használnám. Nem is ennek vettem, mert én a pirosító felviteléhez a nagyobb ecseteket szeretem. Viszont az alakja és mérete miatt a kontúrozáshoz és highlighter felviteléhez tökéletes. Nagyon szeretem, ebből is rendelni szeretnék még egyet. Ára: 3,5 font
Én nagyon meg vagyok elégedve az ecsetek minőségével. A Sigma ecseteimmel szemben ezekből az első tisztításkor hullott ki pár szőr, de azóta sem. Az áruk is nagyon baráti, főleg akkor, ha van valamilyen akció is. Szerintem ha gondolkoztok ecsetek beszerzésén, akkor ez egy jó alternatíva lehet.

Nektek van Elf ecsetetek? Mi a véleményetek róla?

5 megjegyzés:

  1. Nekem az E.l.f ecsetek nem valtak be, ugy is monhatnam egy nagy ...!! Rendeltem egy alapozo lapos ecsetet, es kettobe torott az elso hasznalat utan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az durva... Szerencsére velem ilyen még nem történt.

      Törlés
  2. Én eljátszottam a gondolattal, hogy kipróbálom, azonban Maria hozzászólása kicsit sokkoló volt :D
    De ettől függetlenül igazából kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy próbát megér, főleg ha akciós. :D

      Törlés
  3. Én is csak ajánlani tudom az ELF ecseteket mindenkinek :) Nekem legalább 10 darabom van, és mindegyikkel megvagyok tökéletesen elégedve. Nagyon jók minőség szempontjából.

    VálaszTörlés