2012. március 2.

Februári kedvencek

Tudom, hogy elég régen nem jelentkeztem, de sajnos nagyon sok dolgom volt. De most újra itt vagyok és elhoztam nektek a februári kedvenceimet. Ha érdekel, hogy miket használtam a leggyakrabban, akkor olvass tovább...



Catrice - The Season's Must Have: Még a 600 Ft-os akción vettem, de azóta is ezért nyúlok a legtöbbet. Eddig a zöld kivételével minden színt használtam, de most hogy itt a tavasz, biztos hogy azt is egyre többször fogom elővenni. Rengeteg van benne, pigmentált, nem porol, szóval tényleg must have darab.

MAC - Blonde MSF: A képeket nézve először átsiklott felette a tekintetem, de utána egyre több helyen olvastam, hogy mennyire szép színe van. A végén már annyira vártam, hogy a megjelenés napján elmentem és megvettem. Tényleg nagyon szép, tavasszal-nyáron szuper lesz. De most is tudtam használni a következő kedvencemmel.

Alverde Mademoiselle kollekció - Rosé pirosító: Ebben a hónapban legtöbbször ezt a pirosítót vettem elő. A csomagolás nagyon aranyos, viszont egyáltalán nem praktikus. De a szín kárpótol mindenért. Önmagában is van egy szép fénye, viszont én felvittem rá még egy rétegben a Blonde MSF-t. Szóval igazából nem a két termék külön, hanem a kombinációjuk a kedvencem.

Alverde Mademoiselle kollekció - Rosé rúzs: Nem direkt, de a kollekcióból meglévő rúzst is nagyon sokszor használtam. A csomagolásról ugyanazt tudom elmondani, még mindig nagyon aranyos. Ebben a hónapban inkább szemhangsúlyos sminkeket csináltam és ehhez natúrabb szájat párosítottam. Erre tökéletes volt ez a rózsaszínes nude szín.

Deborah szemhéjfesték - 104-es árnyalat: Ez már évek óta megvan, de sosem használtam. Most újra elővettem és rájöttem, hogy tökéletes a szemöldököm színezésére. A hajam alapvetően barna, de van benne egy kis vörös fény, amihez a barnának ez az árnyalata tökéletesen megy, mert ebben is van egy vöröses-rezes tónus.


Essence zselés szempilla és szemöldökformázó: Már régóta szemeztem vele, de sosem vettem meg valamiért. Végül rászántam magam és milyen jól tettem. Elsősorban a szemöldökömre használom és ott tökéletesen teljesít: egész nap katonásan állnak a kusza szálak. Néha a szempilláimra is felkenem göndörítés után. Segít az ívét megtartani, valamint szempillaspirál alapnak is tökéletes.

Essence szemöldökcsipesz: Hogy én ezt eddig miért nem vettem meg!?!? Erről nem tudok annál többet mondani, mint hogy mindenkinek kötelező!

E.L.F. Powder Brush: Többek között ezért is adtam fel a rendelésem, mert már annyi helyen olvastam, hogy mennyire jó ez az ecset. És tényleg! Én alapozó felviteléhez használom, de a pirosítóhoz is tökéletes. Tömött, nem hullik a szőre (úgy mint a Sigma ecseteimnek) és csak 3,5 font.


Herbamedicus - Rozmaringos gyógyfürdő: Tudjátok, hogy imádok mindent, amit a fürdővízbe lehet dobni vagy önteni. Ez a legújabb kedvencem. Természetes összetevőkből készült, amik ápolják a bőrt és  megfázás ellen is jó. Tényleg nagyon kevés elég belőle ahhoz, hogy nagy habot kapjunk és az illatát is imádom.

Himalaya Herbals - Nourishing Skin Cream: Arcra és testre ajánlott, viszont én csak kézkrémnek használom. Ebben a hónapban elég hideg volt az idő és akkor vettem észre, hogy mennyire jó ez a krém, amikor a legdurvább mínuszok után sem száradt ki a kezem. Hamarosan elfogy, de biztos, hogy újraveszem.

Ti mit használtatok ebben a hónapban a legtöbbet? Mik voltak a kedvenceitek?

3 megjegyzés:

  1. Az a Mac pirosító nekem is nagyon tetszik!
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia, az ELF ecset folyékony alapozó felviteléhez is alkalmas?

    Ja, ezzel az essence zselés cuccal felcsigáztál, megyek és megveszem )) Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én folyékony alapozót viszek fel vele és arra tökéletes.
      Majd írd meg, hogy neked hogy vált be a essence zselé.

      Törlés