2012. március 17.

ÜRES! (Végre) elfogytak... 2.

Sikerült megint pár terméket kiürítenem, ebben a bejegyzésben ezeket fogom nektek megmutatni és leírni róluk a véleményemet. Ha érdekel, akkor olvass tovább...

AVON Nail Experts - Peeling and brittleness solver: Még van az alján, de az már annyira be van sűrűsödve, hogy még körömlakkhígítóval sem lehet már használni. Sok jót olvastam róla, viszont az én lemezesen töredező körmömmel nem tett csodát. Alaplakknak használtam, reménykedtem benne, hogy legalább annyira nem roncsolja a körmömet, mint egy sima lakk, de újravásárolni nem fogom.

Primus - Natúr ajakápoló: Már írtam róla, hogy nekem nagyon bevált. Olcsó, magyar és természetes összetevőket tartalmaz. Sokaknak nem tetszik a csomagolás, a használata tényleg kicsit nehézkes, főleg, ha már kevés van benne, de én akkor is szeretem. Már az újat is elkezdtem használni.

Artdeco szemhéjpúder - 37-es árnyalat: Régen elég sok ilyen szemhéjpúdert vettem, de rájöttem, hogy olcsóbban is be lehet szerezni jó minőségűeket. Amikor újra elkezdtem használni, nem volt már benne sok, de van sok hasonló színem ezért örültem, hogy eggyel kevesebb.

Maybelline Affinitone alapozó: Ezt is mostanában fedeztem fel újra. Azért használtam el, hogy ne foglalja a helyet, mert úgyis nagyon kevés volt már az alján. Régen nagyon szerettem, azt hiszem, hogy ez a második belőle. Viszont, mivel vannak már ennél jobb alapozóim, látom a hibáit. A színe sötét (pedig ez a legvilágosabb, ami kapható) és nekem kicsit "ragacsos" marad felkenés után az arcom. Biztosan nem veszem újra.


Ikea krémtusfürdő: Írtam már róla, hogy nekem milyen nagy meglepetés volt az Ikea lábkréme. Ezen felbuzdulva megvettem ezt a tusfürdőt is. Nincs vele semmi baj, sokkal jobban habzik, mint a drogériák saját márkás tusfürdői, mégsem hiszem, hogy újra megveszem. Nekem ez olyan "semmi" kategória. Nincs kifejezetten jó illata és nem is hidratálja annyira a bőröm. Az ára viszont nagyon jó.

WU2 sampon: Nagy samponkísérletezős időszakomban vettem meg, mivel sok jót olvastam róla. Nekem abszolút nosztalgia, nagymamámnál mindig ilyen sampon volt. Tetszik benne, hogy ilyen kis kiszerelésben is lehet kapni, viszont az illata nem a legjobb. Nekem semmi különlegeset nem csinált a hajammal, keresem tovább a megfelelő sampont...

Ti használtátok valamelyiket már? Mi a véleményetek róla? Tudtok ajánlani olyan sampont, ami nektek bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése