2012. március 26.

Haul - Sminkek

Az ÉLD FEL! projekt miatt próbálom visszafogni a sminktermékek vásárlását, ami elég jól sikerült. Az év eleje óta nem vettem sok mindent, de most megmutatom, hogy mik gyűltek össze...

Nem is olyan rég benéztem a Müllerbe, mert a Rossmannban, ahova járni szoktam, nem rakták még ki az új essence cuccokat. Itt nagyjából már minden kint volt, volt ami már ki is volt fosztva. De azért sikerült pár dolgot vennem.
Sunfleur - Multifunkciós krémgél: Elkezdtem felkészülni a tavaszi és nyári időszakra, ezért be akartam szerezni egy feszesítő krémet. Nem tudtam, hogy a Sunfleurnak is van, de amikor megláttam, gondoltam, hogy egy próbát megér. Úgy gondolom, hogy ez nem elég ahhoz, hogy csodás alakunk legyen, de a rendszeres mozgás mellett segíthet. Majd meglátjuk...

Essence - Körömerősítő lakk: Már egy ideje vadászom az essence körömerősítő lakkjait, mert jókat hallottam róla. Eddig sehol nem találtam, de a Müllerből sikerült az utolsót elhoznom.

Catrice Ultimate Colour rúzs - Princess Peach: A Catrice újdonságait is megnéztem és akkor találtam rá erre a rúzsra. Nem tudtam otthagyni, mert annyira szép narancssárga színe volt. Nem bántam meg, mert azóta is csak ezt használom. Kinéztem még 1-2 színt, amikért szerintem vissza fogok menni.

Alverde dezodor: Ez a kakukktojás, mert ezt nem a Müllerben, hanem a dm-ben vettem. Ki akartam próbálni egy természetesebb, kevesebb káros anyagot tartalmazó dezodort és erre esett a választásom. Nagy hiba volt, mert borzalmas. Lehet, hogy csak az enyém, de amikor felkenem, akkor az üvegben még folyékony lötyi kukacossá válik. Holnap visszaviszem és megpróbálom kicseréltetni...

A dm-be is benéztem, mert sokan írták, hogy nagy leértékelések vannak. Több üzletben is voltam, mindenhol mást lehetett kapni, más maradt meg. Végül ezeket vettem:
Alverde ásványi szemhéjpúder - Nude Rose: Már van két ilyen szemhéjpúderem és meg vagyok velük elégedve. Ilyen világos színem is van, de 213 Ft-ért nem tudtam otthagyni. Kipróbálom, hogy highlighterként lehet-e használni.

Alverde tusecset: Már régóta nézegettem ezt az ecsetet, de az eredeti áráért sosem vettem meg, mert nem tudtam, hogy mennyire jó minőségű. Mostanában megint bekattant, hogy kéne egy új tusecset, szóval amikor megláttam, egyből a kosaramban landolt. 3 darab volt, majdnem kettőt vettem, de először kipróbálom, hogy milyen. Még ha rossz is, 169 Ft-ot nem sajnálok érte.

A hétvégén Bécsben voltunk és útba ejtettük természetesen a Bipa-t is. Alapozót szerettem volna venni, de amiket kinéztem, azok színben nem stimmeltek. Végül ezek jöttek haza:
IQ körömlakk - Salmon Pink: Mostanában teljesen odavagyok a rikító, neonos színekért. Mi lesz még nyáron? :D Van már rózsaszínben és narancssárgásban is, de ez attól különleges, hogy a két szín keveréke. Már ki is próbáltam és egy rétegben is jól fed. És a színe....

Gosh szájfény - 0084-es árnyalat: Amikor kint járok, általában azokat a dolgokat nézem meg, amiket itthon nem lehet kapni, ezért a Gosh állvány mindig első számú célpont. Én nem találtam semmi olyat, ami tetszett volna, amikor is anyukám három szájfénnyel a kezében megmutatta ezt. Egyből beleszerettem a narancsos-barackos színébe, főleg azért, mert tökéletes párosként képzeltem el a Catrice rúzzsal.

Ti miket vettetek mostanában?

2 megjegyzés:

  1. na pont az alverde dezodorra lettem volna kíváncsi :D Hamarosan elfogy a Niveám, és valami natúrabbat szeretnék:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezek alapján nem ajánlom, de lehet, hogy csak az enyém ilyen selejtes :S

      Törlés