2012. február 21.

Csomagom érkezett - e.l.f. tapasztalat

Tegnap eléggé meglepődtem, amikor a postás azzal csöngetett, hogy csomagot hozott nekem. Tudtam, hogy úton van az e.l.f. rendelésem, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ideér. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miket rendeltem és mik az első tapasztalataim, akkor olvassatok tovább.

Már sok jót olvastam az e.l.f. kiszolgálásáról, de én eddig még nem rendeltem tőlük semmit. Írtam róla, hogy pénteken és szombaton 30 % kedvezmény volt a termékeikre, ezért leadtam egy rendelést. Tudjátok, hogy próbálom a vásárlásokat visszaszorítani, de ezt a rendelést már régóta terveztem. Az e.l.f.-ről tudni kell, hogy sok jó termékük mellett nagyon sok olyan is van, amiknek a minősége nagyon silány. Én ezért a rendelés előtt elég sok videót, véleményt, tesztet kerestem, hogy tényleg csak olyat rendeljek, amit használni is tudok, valamint a színek kiválasztásában is segítettek. A listám folyamatosan változott, mert sok mindent, amit rendelni akartam, nem volt készleten. Végül egy elég nagy rendelést sikerült összeállítanom.

Szeretnék egy kicsit a szállításról is írni. Miután a rendelést összeállítottuk, kitöltöttük az adatokat, be lehet jelölni, hogy ingyen sms-t kapjuk a szállításról. A rendelés után rögtön 2 emailt is kaptam, amiben elküldték, hogy miket rendeltem és külön a rendelési számomat is. Ezek után kb. 2 órán belül megkaptam az sms-t és az emailt is arról, hogy összeállították a csomagomat és már fel is adták. Ez pénteken volt és tegnap (hétfőn) már itt is volt. Szerintem szuper gyors, főleg ha azt nézzük, hogy közben hétvége is volt.

És akkor a csomag...

A doboz jól le volt zárva és szerencsére nem is történt vele semmi, nem hiányzott belőle semmi. Kibontás után 5(!) réteg buborék fólia volt mind a két oldalon. Sok olyan dolgot rendeltem (porállagú termékek), ami megsérülhetett volna, de egyiken sincs még egy kis sérülés sem.

És akkor megmutatom, hogy miket rendeltem:
Az első tapasztalatok nagyon pozitívak a céggel és a termékekkel kapcsolatban. Jönnek majd róla tesztek, ha már használtam őket egy ideje.


Melyik érdekel titeket legjobban? Miről legyen teszt? Szeretitek az e.l.f.-et?

3 megjegyzés:

  1. Azta! Nem apróztad el a rendelést :] Várom a teszteket :]

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Hát így elsőre soknak tűnhet meg a számla végösszege sem volt kevés, de leosztva kb. 900 Ft/db-ért jutottam hozzá mindenhez.

      Törlés