2012. február 7.

ÉLD FEL! projekt - ahogy én csinálom

A mai bejegyzésben bemutatom nektek, hogy én hogyan alkalmazom az ÉLD FEL! projekt szabályait (bővebben ITT és ITT tudtok róla olvasni).

1. Mérd fel, hogy mid van!
Én ezt még a projekt kitalálása előtt megtettem és ennek hatására kezdtem el az egészet. Gondolhatjátok, hogy akkor mennyi mindent halmoztam fel... Nálam a kritikus kategóriák: a szappan, arclemosó, fekete szemceruza, barna szemhéjfesték, szempillaspirál.





2. Szelektálás
Én sminkcuccokat nem szoktam kidobni, de a körömlakkjaim között találtam olyat, amit már tuti, hogy nem fogok használni. Elsősorban ezek átlátszó lakkok voltak. Az ítélet azért született meg, mert már besűrűsödtek és nem lehet velük szépen dolgozni. Sajnos az egyik kedvenc lakkom is a kukában végezte, mert nem csavartam rá rendesen a kupakját és beszáradt. :S

3. Választás
Én általában az alapján választok, hogy miben mennyi van és mit tudok a leggyorsabban elhasználni. Ez azért is jó, mert ezzel a módszerrel szabadul fel rövid idő alatt a legtöbb hely. Viszont ezt csak bizonyos termékeknél lehet alkalmazni, pl.: nem használok el ilyenkor olyan krémet, ami ápolja megfelelően a kiszáradt a bőröm. És hogy miket fogok használni:
-szempillaspirál: Max Factor False Lash Effect Fusion
-szemceruza: Avon Glimmerstick
-barna szemhéjfesték: Avon Classic neutral (jobbra fent)
-arclemosó: Clinique
-szappan: nincs rajta a képen, mert már használatba vettem (levendulás natúr szappan)

4. Használat
A szempillaspirált, az arclemosót és a szappan napi szinten tudom használni úgy, hogy ne unjam meg. Viszont a szemceruzát és a szemhéjfestéket egy idő után megutálnám (nem ez a cél), ezért itt az a szabály, hogy amikor ezekre van szükségem, akkor mindig csak ezek után nyúlok. A gyorsabb "fogyás" érdekében ki szoktam találni olyan sminkeket, amikhez mindenképpen ezek kellenek.

Ezek mellett természetesen a kiegészítő szabályokat (wishlist, dokumentálás, elkerülés stb...) is betartom.

És hogy tényleg nem lehetetlen a dolog, megmutatom, hogy eddig miket sikerült "felélnem" (már kb. 2 hónapja próbálom tudatosabban használni a dolgaimat és ez ennek az eredménye):

Mit gondoltok róla? Szerintetek mennyire nehéz betartani egy ilyen programot?

4 megjegyzés:

  1. Szép haladás, csak így tovább! Most én is felélős szakaszban vagyok :]

    VálaszTörlés
  2. A lakkokat nem kellett volna kidobod, árulnak körömlakk higítókat!!
    Avon Supershock-os spirálom nekem is van, de olyan rossz, hogy odaadtam anyukámnak, az helyett, hogy felélném, hátha neki jobban funkcionál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam a körömlakkhígítót, de sajnos ezeken már az sem segített :S Én nagyon szeretem ezt az avonos spirált, első helyen volt nálam, amíg ki nem próbáltam az essence spirálját.

      Törlés