2011. december 19.

Wish list - Karácsony

A karácsi hangulat fokozása miatt összeszedtem azokat a dolgokat, amik mostanában megtetszettek és nem érezném magam rosszul, ha a karácsonyfa alatt találnám őket.


Az első a H&M Girl with the dragon tattoo kollekciójából ez a nem is tudom minek nevezzem. :D Talán a csukja a jó szó rá. Én úgy képzelem, hogy hordhatom úgy is, ahogy a képen látható, de ha lehajtom, akkor sálként is funkcionál. Ilyenem még nincs és szerintem nagyon praktikus darab.

Ugyanebből a kollekcióból van a következő darab is. Nagyon szeretem a fülbevalókat, sok van belőle, de ez szintén egy különleges darab. Bármilyen hétköznapi ruhát különlegessé lehet vele tenni. És én még egy elegánsabb eseményre, mondjuk koktélruhához is simán felvenném. 
A következő is ékszer, méghozzá designer darab. A LOKALWEAR első kollekciója a magyar hagyományok előtt tiszteleg és nekem ebből a csodaszarvasos jószerencse karkötő tetszett meg legjobban. Annyira aranyos és annyira magyar. Egy ilyet mindenképpen be szeretnék szerezni.
Ezek közül az órák közül is szívesen elfogadnám valamelyiket. Képeken nagyon jól néznek ki, de élőben még nem sikerült őket felpróbálnom. Remélem, hogy nem fognak gagyi hatást kelteni. 
DKNY
Michael Kors

Egy új parfümre is szükségem lenne. Most meg is találtam a hozzám valót. Egy külföldi bloggerinánál hallottam  először Thierry Mugler Alien illatáról. Nagyon tetszik a lány stílusa, ezért gondoltam, hogy ezt meg kell néznem. És tényleg! Az illat nagyon különleges és elég intenzív, így tudni kell viselni. De én készen állok rá! :D Az üvegcse meg elég beteg ahhoz, hogy must have darab legyen.
És hogy a sminkről se feledkezzünk meg, nem bánnám, ha egy kis MAC is várna rám a fa alatt. Amikor megjelent a Viva Glam Lady Gaga II, akkor tudtam, hogy ezzel csillapíthatnám nude rúzsok iránti szenvedélyem. Végül elmaradt a nagy találkozásunk, de most felcsillant a remény. Ugyanis a karácsonyi kollekció tartalmaz egy szettet, amiben a második mellett az első Lady Gaga rúzs is megtalálható és mellé még egy piros kis neszeszert is kapunk. Tökéletes!
Remélem, hogy az illetékesek olvassák ezeket a sorokat :D

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? Minek örülnétek a legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése