2011. december 13.

Sigma rendelés 2. felvonás

Ahogy a címben is olvasható, újabb rendelést adtam le a Sigma-nál. Pár héttel ezelőtt írtam arról, hogy a Black Friday alkalmával nem sikerült megrendelnem azt az ecsetkészletet, amit már régóta kinéztem magamnak (EZT vagy EZT szerettem volna megvenni). Azóta is gyakran nézegettem, hogy nem rakták-e fel újra ezeket a készleteket. Azóta kattantam rá még jobban, amióta megkaptam az előző rendelésemhez az E25-ös ecsetet. Nagyon meg vagyok vele elégedve és emiatt még jobban vágytam valamelyik készletre.

Tegnap újra megnéztem és láss csodát, újra megjelentek az oldalon. (Most jöjjön egy kis matek :D) Akkor lettem még boldogabb, amikor megláttam, hogy még mindig akciós, most is 10 dollárral olcsóbban lehet megvenni! És ezt még tudom fokozni! :D A NY2011 kód használatával még 10% kedvezményt is kaptam az akciós árból! Így összesen 13,90 dollárt spóroltam. :D És hogy a negatívumról is írjak: a megspórolt nagy része (11,39 dollár) sajnos a postaköltségre ment el. De nem bánom, mert még így is olcsóbban jutottam hozzá, mint az eredeti ára szállítási költség nélkül. Szerintem még így sem rossz 8 kiváló minőségű ecset ennyi pénzért: szállítási költséggel átszámítva kb 1300 Ft/ecset.

És a megrendelt kis csoda végül ez lett....

Most megéri rendelni az akciós termékek közül, főleg az utazó készletek vannak így nagyon jó áron. De a kód használatával bármelyik terméket 10%-kal olcsóbban tudjátok megvenni! Érdemes kihasználni!

2 megjegyzés:

  1. Te Fleur! Én is nézegettem az oldalt, hátha a Jézuska is látja, de ebben a travel kitben nem is ezek az ecsetek vannak.
    pedig ez az összeállítás nagyon szinpi lenne.

    VálaszTörlés
  2. Két ilyen rózsaszín készlet van: az egyik a Nice in Pink, a másik a Sweet in Pink. Én a Nice in Pinket rendeltem meg.

    VálaszTörlés