2011. december 5.

Csoda vagy csalódás? 2. - Vichy Essentielles arclemosó

A sorozat második áldozata az Essene paletta után (vélemény ITT) ez a Vichy arclemosó. A gyógyszertárban azt mondták a termékről, hogy direkt a fiatalabb korosztálynak fejlesztették ki, ami az összetételén kívül az árán és a csomagolásán is meglátszik. A csomagolása a többi Vichy termékhez képest színesebb, feltűnőbb és nőiesebb, az ára pedig jóval alacsonyabb. Ez a lemosó kb. 1300 Ft-ba kerül, míg egy "hagyományos" testvére 3-4000 Ft-ba.

Én korábban többféle Vichy lemosót is használtam, amiket szerettem és segítettek is a vízhiányos, de néha pattanásos bőrömnek. Az állagukkal mindig meg voltam elégedve, jól habzanak és könnyen lemoshatóak.
Sajnos ez erre a termékre nem igaz...

A kezemre nyomva nem lehet semmi különlegeset észre venni, olyan mint a legtöbb lemosó. Jól habzik, könnyű eloszlatni az arcon. Az igazi gond nekem lemosáskor volt vele. Egy fura dolgot vettem észre: amikor le akarom mosni, akkor az ujjaimnak olyan állaga lett tőle, mintha kiszárította és minden zsírt leszedett volna a felszínéről. Engem ez nagyon zavart, mert így lemosáskor nehezebben tudtam leszedni az arcomról. Olyan érzés volt, mintha mosnám, de meg sem akarna mozdulni, mert lebénultak az ujjbegyeim. (Ezt nem tudom máshogy leírni, remélem, hogy így is érthető volt :D)
Gondolom, hogy olyan összetevőket tartalmaz, amik eredetileg az arcról távolítják el a zsírt. De ezt a hatást az ujjaimon is kifejtette, ami nem volt túl kellemes érzés. Viszont hasonló funkciójú terméknél ezt még sosem tapasztaltam, emiatt már azon kezdtem el gondolkozni, hogy én csinálok valamit rosszul. De úgy gondolom, hogy az arclemosó használata nem egy olyan bonyolult dolog, amit 22 évesen ne tudnék megcsinálni...:P További negatívum, hogy a szememet is csípte.

Eddig még egy Vichy termékkel sem volt rossz tapasztalatom, de ezt nem szeretem használni. Nekem ez most CSALÓDÁS :(

Ti próbáltátok már ezt a lemosót? Milyen arclemosó jött be nektek eddig legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése