2011. december 30.

Olcsó mulatság - Primus ajakápoló


Ez a bejegyzés egy új sorozatot indít el, amiben olyan termékeket fogok nektek bemutatni, amikre nem igaz, hogy az alacsony ár rossz minőséggel társul. Nem szeretnék összeghatárt írni, mert pl. ami drágának számít egy szemhéjfestéknél, az olcsónak számíthat egy pirosítónál. Lássuk, mi is az első termék...

Elsőként egy ajakápolót fogok nektek bemutatni, mert úgy gondolom, hogy ez nélkülözhetetlen ebben az időjárásban. A Primus ajakápolóról lesz szó, ami természetes alapanyagokat tartalmaz és elsősorban gyógyszertárakban szerezhető be.

Külcsín... egy egyszerű fehér henger, amire fekete betűkkel rá van nyomva a Primus felirat és az, hogy milyen "ízesítésűt" választottunk. Ez a későbbiekben le fog kopni a gyakori használat miatt, ami szerintem nem is baj. A teteje jól zár, a táskánkba bedobva biztosan nem fog leesni. Ennek ellenére használat előtt könnyen levehető, nem akad. Ezt levéve egyből az ajakápolóval találkozhatunk, amit nem lehet teljesen a tokba csavarni. Ez sokakat zavarhat, mert a kupakkal könnyen bele lehet nyúlni, főleg amikor még nem használtunk el belőle sokat. A többi ajakápolóval szemben ezt nem csavarni lehet, hanem a csúszkát felfelé tolni. Maga a termék első ránézésre kisebbnek tűnik, mint a többi, 5 g-ot tartalmaz.


Belbecs... ha a külcsín nem is fogott meg valakit, a termék minősége mindenképpen megteszi. Sokat lehet hallani azt, hogy az ismertebb márkák milyen káros anyagokat tartalmaznak és hogy függőséget okozhatnak. Nekem az mindenképpen megtetszett, hogy ebben természetes, bőrbarát összetevők vannak (méhviasz, ricinusolaj, jojoba-olaj, E-vitamin). Szerintem a gyógyszertárak sem forgalmaznák, ha ez nem így lenne. Az állaga szerintem tökéletes, nem hagy zsíros érzetet, de nem is az a nagyon kemény fajta, amit alig lehet a szájra imádkozni. Nagyon jól lehet rá a rúzst felvinni. És a hatása: télen szörnyű állapotok uralkodnak a számon, de ez egy éjszaka alatt rendbe tudja hozni. De a felkenés után már pár órával enyhül a feszülő, égő érzés. Ha pedig épp nincs kiszáradva, akkor tényleg véd az időjárás viszontagságai ellen (télen a hidegtől és a széltől, nyáron pedig a naptól). Egy nagy séta után a hideg időben sem szárad ki a szám.

Nekem a natúr van meg és semmilyen illata nincs. De kapható még kamillás, fényvédő és édesgyökeres változatban. És a piszkos anyagiak: ez a kis csoda 300-400 Ft között kapható. Szerintem egy próbát mindenképp megér. Én eddig gyógyszertárban találkoztam vele, de a netről is meg lehet rendelni. 10/9


Ti ismeritek? Milyen ajakápoló vált be nektek?

8 megjegyzés:

  1. Egy kérdésem lenne: hol vetted? ha lesz a posztnak folytatása örülnék ha a lelőhelyet is megsúgnád :)
    Jó kezdeményezésnek tartom, sokszor az olcsóbb meglepően jó tud lenni :)

    VálaszTörlés
  2. Én egy közeli gyógyszertárban vettem. Szerintem bármelyikben kapható, mert már több ismerősöm is különböző patikákban meg tudta venni. De a netről is megrendelhető pl. innen: http://egeszsegbolt.unas.hu/spl/623848/primus

    Lesz folytatás és köszi a kritikát, kiegészítem vele. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát hogy ez milyen kis csúnya :D de mégis milyen szeretnivaló...

    Ez az édesgyökér szimpatikusan hangzik... :)Na majd egyszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az biztos, hogy itt nincsen flancos csomagolás és nagy marketingtevékenység :D De én ettől függetlenül nagyon szeretem.

      Törlés
  4. Valóban nem drága, de azért nem mondanám olcsónak se, mert a többi is ilyen áron van, ahhoz hogy 400 forint meg...:/
    Viszont aláírom, hogy sokan dicsérik, és tuti jobb, mint a Labello és társai, de én valamiért a Carmexre esküszöm.:)
    Ettől független egyszer szívesen kipróbálnám..:)
    Jó post!!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez az egyféle szőlőzsír csak a jó nekem.

    VálaszTörlés
  6. Nálunk megszűnt a patikában, máshol még nem láttam. Írjatok, kérlek Budapesti lelőhelyeket, netről nem valószínű, hogy rendelek, mert a kiszállítás díja csak ezer darabnál érné meg! Előre is köszi!
    Egyébként csodás termék, nekem a labellótól mindig száraz volt a szám és előbb utóbb bőrirritációt is okozott. Imádom a Primus-t szagtalan (a natúrt használom én is), olcsó, kelelmes.

    VálaszTörlés
  7. Én is eddig mindenfélét próbáltam, de csak ez a natúr vált be. Évek óta megvan, pedig sűrűn használom, nagyon kiadós. Nátha esetén még a "bajusz" részre és orra is kenem, nagyon jó, nem csíp.

    VálaszTörlés