2011. december 21.

Magyar webshop - tesminked.hu

Szeretném a figyelmeteket felhívni egy magyar sminktermékeket árusító oldalra, ami nekem nagyon megtetszett. És ez nem más, mint a tesminked.hu. Tudom, hogy sokan nem szeretnek netről rendelni több okból sem: idegennyelvű honlap, a magas szállítási költség, hosszú szállítási idő és bizalomhiány. Nekem azért tetszett meg a tesminked.hu, mert ezekre nyújt megoldást.


A szállítási költség fixen 195 Ft, ami szinte nevetséges. A többi hasonló magyar oldalon akár 1000 Ft-ot is elkérhetnek. Én azért nem nagyon rendeltem eddig netről, mert nem akartam a vásárolt összeg 20-30 %-át még szállításra kifizetni. Külföldre is szállítanak -ami nagy piros pont-, kedvezményes 890 Ft-os áron.
A külföldi oldalakkal ellentétben itt nem kell heteket vagy hónapokat várni a hőn áhított csomag megérkezésére. A szállítási idő 1-2 munkanap. Szerintem ez az idő egy olyan sminkmániásnak, mint én, még elviselhető. :D

További előnyei az oldalnak:

Nagyon sok olyan terméket árulnak, amik a boltokban nem kaphatóak. Ismert márkák olyan termékeit láttam itt, amikkel a boltokban még sosem találkoztam.
Azoknak is megoldás lehet a rendelés, akik nem a fővárosban laknak, de mégis szeretnék kipróbálni a MAC termékeit. És még egy jó hír nekik: kedvezményesebb áron juthattok hozzá, mint a budapesti üzletekben. Vannak itt szemfestékek, rúzsok, pirosítók, minden, amit egy sminkmániás lány kívánhat.
De nem csak MAC-et vásárolhatunk, hanem a hazánkban egyre népszerűbb Nyx termékeit is. Én nagyon szeretem ezt a márkát és ezekhez is olcsóbban juthatunk hozzá, mint a Müllerben.

Végül összeállítottam a TOP 5 terméket, amit én is szívesen látnék a kosárkámban:

1. MAC Power pirosítók: pirosítómániás vagyok, így ezek nekem kötelező vételek. Már van 2 színem, de bővíteni szeretném a kollekciót, főleg ilyen áron.
2. L'oreal HIP szemfestékek: külföldi blogokon láttam először, de a magyar boltok polcain sajnos még nem. Szép színek, szuper pigmentáltság.
3. Rimmel U ROCK szemhéjfestékek: ilyeneket sem láttam még, de eszméletlen jól néznek ki. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
4. Eucerin AQUAporin hidratáló arckrém: a tél beköszöntével szükségem lenne egy olyan arckrémre, ami megfelelően hidratálja az arcom. Ezzel tennék egy próbát, mert elég jó véleményeket olvastam róla.
5. Bourjois Little Round Pot szemhéjfesték: szeretem ennek a márkának a termékeit és sok jót hallottam ezekről a szemfestékekről. Először a kék landolna a kosaramban és utána szépen lassan a többi is.

És egy szuper hír: a "Karácsonyi akció" kategória alatti termékek most átlagosan 500 Ft-os kedvezménnyel kaphatóak. Ha még december 22-én leadjátok a rendeléseteket, akkor 23-án már meg is kapjátok. Az utolsó ajándékokat innen is be tudjátok szerezni!


Ti ismeritek az oldalt? Mi tetszik nektek a legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése