2011. november 22.

3+1 tipp a szép bőrért

Ma 3+1 tippet írok le nektek, amit fontosnak tartok ahhoz, hogy tiszta és egészséges legyen a bőrünk és a testünk. Nem mindig olyan egyszerű betartani, én tudatosan figyelek arra, hogy ne szegjem meg őket :D

1. Mindig legyen kinevezve egy olyan törülköző, amivel csak az arcotokat törlitek!
Én ezt csak az utóbbi időben vezettem be, de sokkal jobb érzés egy olyan törülközőbe törölni az arcomat, amit más nem használ. Közös fürdőszobám van az öcsémmel, ezért így mindenképpen higiénikusabb :D Általában csak reggel és este törlöm meg benne a már megtisztított arcomat, így sokkal tovább marad tiszta és nem gyűlik rajta össze annyi bacilus. Szerintem nem nagy áldozat a tiszta bőrért. Én legutóbb az IKEA-ban vettem, már 400-500 Ft-ért lehet kapni.

2. Cseréld a párnahuzatot gyakrabban!
Az ideális az lenne, ha 2 hetente ágyneműhuzatot cserélnénk, de nekem ez nem szokott összejönni. Viszont a párnahuzatot le szoktam cserélni szintén higiéniai okok miatt. Gondoljatok bele, hogy minden este azon fekszünk, a hajunkból is rákerülhetnek a szennyeződések és a testünkkel is felmelegítjük, amiben szintén jobban terjednek a bacilusok. Én ilyenkor valami eltérő, de színben passzoló párnahuzatot választok és így még fel is dobom az uncsi összeállítást.

3. Mindig mosd le a sminked lefekvés előtt!
Ezt mostanában mindenhol hangoztatják, de én sem tudom kikerülni. Én mindig le szoktam mosni a sminkemet-még egy durva buli után, akár hajnal 5-kor is :P-, mert úgy nem tudok befeküdni az ágyba. Akkor szoktam inkább ezt a "szabály" megszegni, amikor délután elalszom egy kicsit. De mindig megbánom, mert nekem a sminkben alvás eredménye szemfájás. Szerintem ezért ha csak 1 órát pihentek, akkor is tisztítsátok meg előtte a bőrötöket.

+1 A ruhákat mindig mossátok ki az első felvétel előtt!
Ez nem kapcsolódik szorosan az arcápoláshoz, de szerintem hozzátartozik az egészséges és szép bőr megőrzéséhez. Akkor kezdtem el komolyan venni, amikor valamelyik újságban egy elég megdöbbentő cikket olvastam arról, hogy milyen következményei lehetnek a ki nem mosott ruhának. A festékek és más szennyeződések miatt allergiák, különböző betegségek jöhetnek ki a bőrön, amit csak hosszas kezelés után lehet eltüntetni. De a legdurvább, hogy a bőrünk ezt megjegyzi és bizonyos kémiai anyagokra, színezékekre örökre allergiások maradunk. Nem érdemes vele kísérletezni, mert enélkül is elég sok ártalmas anyagot viszünk be a szervezetünkbe és kenünk a bőrünkre.
Képek forrása: google

Ti ezek közül melyiket tartjátok be/melyiket nem? Nektek van olyan tippetek, amivel megőrizhetjük bőrünk és testünk egészségét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése