2011. november 25.

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner tus teszt

Azért írok erről a tusról, mert azt vettem észre, hogy hazánkban nem igazán népszerű, pedig egy jó kis termékről van szó. Szerintem a mellőzés fő oka, hogy aki ilyen árkategóriában keres tégelyes tust, az általában egyből a MAC Fluidline-ra gondol. De szerintem megér egy próbát!


Külcsín...a Bobbi Brown termékek magas árkategóriába tartoznak, így elvárható tőlük a magas színvonal a csomagolás és a termék vonatkozásában is. A csomagolásra nem lehet panasz, egy elég nehéz üveg tégelyben érkezik, aminek fekete lecsavarható kupakja van. Nekem tetszik ez a minimál stílus, nincs túlbonyolítva, csak a legfontosabb információk vannak feltüntetve.

Belbecs...a termék 3g tust tartalmaz, ami nagyon hosszú időre elég. Lassan egy éve megvan és nem sok hiányzik belőle. A pigmentációja miatt kevés festékkel is tökéletes színt érhetünk el. Az állagát inkább krémesnek, kicsit "ragadósnak" mondanám, nem olyan zselés mint a drogériában kaphatóknak, ezért az ecstünk sem tud "elsüllyedni" benne. Ha használat közben lefelé fordítjuk és rendesen visszatekerjük a kupakot, akkor nem fog egyhamar kiszáradni. Felvitel után várni kell egy kicsit, hogy megszáradjon, de ezután a tartósságával nincs semmi gond, nem mozdul el a helyéről. (Ehhez tudni kell, hogy én ebből a szempontból nem vagyok jó tesztalany, mert nekem szemhéjalapozó nélkül sem másznak el a termékek.) A vízvonalam viszont problémás, ott semmi nem marad meg. Viszont még az én vízvonalam sem fog ki ezen a tuson. Tényleg vízálló és nagyon tartós is, de csak akkor, ha hagyjuk megszáradni. Én úgy csinálom, hogy kihúzom vele a vízvonalam és "eltartom" a szememtől, amíg teljesen meg nem szárad. Kicsit viccesen néz ki, amikor csinálom, de a cél érdekében megoldható. :D És így több órán keresztül meg sem mozdul.
A pigmentáltság nem rossz :D
A vízsugár alatt meg sem moccant
Dörzsölés után

Nekem a Black Ink (nagyon tetszik a neve) van meg, ami egy sima fekete szín, de emellett elég sok színben kapható még. Van zöld, lila,különböző szürkék, de különlegesebb a sötétvöröses barna.

Ítélet...szerintem egy nagyon jó termék, nem bántam meg, hogy ezt vettem meg a MAC helyett. Az ára elég húzós (kb. 5500Ft volt tavaly) és mivel sokkal olcsóbban is lehet tégelyes tust kapni, ezért szerintem egy különlegesebb színre érdemes beruházni, amit a drogériákban nem találtok meg. 10/8,5


Találkoztatok már vele? Nektek megtetszett? MAC vagy Bobbi Brown?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése