2011. november 28.

Csoda vagy csalódás? 1. - Essence Vampire's Love paletta

Korábban írtam, hogy előfordult már olyan, amikor nem értettem egyet egy-egy kritikával, amiket a neten lehet olvasni. Ezzel a bejegyzéssel egy sorozatot szeretnék elindítani, amikben olyan termékekről írok, amik elég rossz kritikákat kaptak, de nekem mégis beváltak vagy a legtöbben dicsérték, én ennek ellenére mégsem szeretem őket.
A sorozat első áldozata az Essence Vampire's Love szemhéjpúder palettája, illetve annak arany színe.
Nem akar rendes irányba fordulni :(

Az utóbbi idők egyik legnagyobb csalódása sokak szerint ez a paletta, szinte csak bíráló véleményeket lehet róla olvasni. Én amikor megláttam a promóképeket és az első teszteket, akkor eldöntöttem, hogy ez kell nekem. Főleg a feketés arany szín tetszett, de ezen kívül még három olyan színt tartalmaz, amilyenem még ezelőtt nem volt. Nem törődtem a negatív véleményekkel, úgy voltam vele, hogy hiszem, ha látom. El is mentem közelebbről is szemügyre venni és amikor a kézfejemen kipróbáltam a színeket, nem is értettem, hogy sokan miről beszélnek, mert nekem elég pigmentáltnak tűntek. Nem gondolkoztam sokat, meg is vettem, de eddig még nem próbáltam ki. Szombaton viszont Közgáz Gólyabálra mentünk, ez remek alkalomnak tűnt felavatni a palettát. Az aranyt színt használtam a sminkhez, ezért csak arról tudok véleményét mondani. Akkor lepődtem meg igazán, amikor elkezdtem feltenni a szemhéjamra. A pigmentáltsága nagyon jó és nekem az állaga is tetszett: krémes, puha, de nem hullik le a szemem alá, ami pozitívum egy sötét szín esetében. Ja és a tartósságával sincs semmi probléma, egész este fent maradt és amikor a swatchokat akartam lemosni, akkor sima vízzel nem is ment, csak szappanossal.
Alap nélkül, egy rétegben
Sajnos nem látszik az arany csillogás
Az elejétől fogva úgy gondoltam, hogy már csak az arany szín miatt is megéri a paletta, mert még nem találkoztam ilyennel. Ha a többi szín nem is válik be ennyire, az sem érdekel, emiatt már érdemes volt megvenni. :D  Most ez nekem CSODA.

(Ma ki akartam a többi színt is próbálni, de begyulladt a szemem, emiatt nem is sminkeltem. De ha kipróbálom őket, akkor azokról is megírom a véleményem.)

A negatív vélemények ellenére ti megvettétek? Nektek hogy tetszik a paletta? Ti elmentek megnézni olyan termékeket, amikről szinte csak rossz kritikákat lehet olvasni vagy azok után már nem is érdekel titeket?

4 megjegyzés:

  1. Nézegettem ezt a palettát, de a sok rossz kritika miatt nem mertem megvenni:$ Így én csak egy körömlakkot vettem a kollekcióból, de azt nagyon imádom: http://always-be-beauty.blogspot.com/2011/11/true-love.html

    VálaszTörlés
  2. Én is vettem körömlakkot, de én a gold old buffy-t. Én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. én a palettáért odaáig vagyok, főleg az ezüstért:)
    http://mondedefleur.blogspot.com/2011/11/forralt-boros-este.html

    VálaszTörlés
  4. jól néz ki az a szín is, én sajnos még mindig nem tudtam kipróbálni a szemgyulladásom miatt :S

    VálaszTörlés