2011. november 21.

Bourjois Flower Perfection alapozó teszt

Nem olyan régen megvettem a Healthy Mix Serum-ot, de szükségem volt egy erősebb fedésű alapozóra is. Gondolkoztam, hogy mit is kéne vennem, amikor megláttam a Douglas legújabb újságjában ezt. Egyből megtetszett, rákerestem és a tesztben eléggé dicsérték, így gondoltam, hogy közelebbről is szemügyre veszem. Kipróbáltam és végül a kosaramban landolt. De lássuk, mit is tud...


"Azálea kivonatot tartalmazó, bőrfiatalító alapozó. A kupakban található gyengéd szivaccsal könnyen felvihetőn és tökéletes bőrszínt biztosít 16 órán keresztül." és "bőrtökéletesítő alapozó"

Külcsín... az alapozó egy pumpás üvegben található, amire az információk rózsaszín betűkkel vannak felírva. Nagyon csajos hatást kelt, amit az üvegen található virág és a pumpás rész halvány rózsaszín színe tovább fokoz. Az alapozó különlegessége, hogy egy szivacsot is mellékelnek hozzá. Szerintem ez teljesen felesleges, mert senki nem fogja használni. Emellett úgy megnöveli az alapozó méretét, hogy nekem az első reakcióm az volt, hogy "hú de nagy" :D Szerintem ez a tárolásnál és utazások során elég nagy negatívum. Ha mindenképp meg akarták a vásárlókat "lepni" a szivaccsal, akkor szerintem kialakíthatták volna úgy, hogy a rendes kupakra lehessen rárakni a szivacsos részt.  Ezzel szemben a pumpa jól használható, nagyon keveset is ki lehet belőle nyomni, ami nem hátrány a fedése miatt.
 A szörnyű kupak :S
Igenis a méret a lényeg :P

Belbecs... az alapozónak közepes-erős fedése van. Nekem egyenetlen, részenként eltérő tónusú bőröm van, néhol nagyobb pórusokkal, amit ennek sikerül egyenletessé tennie, szóval a "bőrtökéletesítő" szerepét rendesen elvégzi. Az erős fedése miatt kisebb mennyiség is elég belőle. Nekem egy fél pumpálásnyi elég pl. az egyik orcámra. Ami nagyon meglepett, hogy a kézfejemről a swatchokat hosszas dörzsölés után sem tudtam letörölni. Vízzel sem jártam sikerrel, végül a sminklemosó hozta csak le, szóval nagyon tartósnak mondható. Nem tudom, hogy a 16 órát tudja-e tartani, de ezek után nem tartom kizártnak. Ami nekem annyira nem tetszik benne, hogy felkenés után közelről púderes hatást kelt. Vízhiányos a bőröm és főleg ősszel-télen elég száraz is, így még jobban kiemeli a szárazabb részeket. De nem tudom, hogy ugyanez hogyan viselkedik mondjuk egy zsíros bőrön... Az állagát sűrűnek mondanám, de nem nehéz eloszlatni. Viszont száradás után már nem egyszerű elmozdítani a helyéről. Az illata nagyon jó, nem az a tipikus alapozó illat, hanem mint minden Bourjois alapozónak különleges, ennek éppen virágos illata van.
 Itt még elég folyékonynak látszik.
 Ha nem nagyítjátok ki a képet, akkor jobban látszik a "púderes" hatás.
Nem túl  éles a kép, de látszik, hogy a száraz foltokon elég csúnya.

Ítélet... mindent összevetve örülök, hogy megvettem ezt az alapozót. Az ára (4200 Ft) elsőre nem tűnik barátságosnak, de megéri, mert kevés is elég belőle. Akinek erősebb fedésre van szüksége vagy különlegesebb alkalmakra keres alapozót, azoknak nagyon ajánlom. 10/7


A Douglasban és a Marionnaudban bevezető akció van, így 4200 Ft helyett 3360 Ft-ért tudjátok most megvenni!


Ti már találkoztatok vele? Szeretitek a Bourjois alapozókat?

19 megjegyzés:

  1. Én is most vettem meg ezt az alapozót, még azzal együtt is h picit sötétebb, mint kéne, és átfényesedik a T-vonalam púder nélkül, idáig a legjobb, amit próbáltam az alacsony árkategóriások között. Melyik árnyalatot használod?

    VálaszTörlés
  2. Nekem a legvilágosabb 51-es, Vanillie clair van meg. A Healthy Mix Serumból is a legvilágosabb van (az is 51-es), ami tökéletesen passzol, ezért összehasonlítottam a kettőt és ez egy nagyon kicsit sötétebb. De ez lehet, hogy az erősebb fedése miatt van.

    VálaszTörlés
  3. És te melyik árnyalatot használod? Milyen típusú a bőröd? Gondolom, hogy ha átfényesedik, akkor nem teljesen száraz. Neked így milyen tartós?

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az 51-es van meg, kombinált bőröm van. Elég sokáig bírja, még fixáló púder nélkül is, olyan 6-8 óráig biztosan nem mászik el.

    VálaszTörlés
  5. Én még csak gondolkodom a nagyobb kiszerelésen, most egy mintát használok, amit a douglasban kaptam.Nagyon elégedett vagyok vele, nekem zsíros, kombinált a bőröm.Először nekem is púderes lett, de rájöttem, hogy alá kell hidratálni picit.Nekem 8 órán át tökéletesen tartott, a pirosító is, amit erre kentem, és életemben először nem fénylett át a bőröm!A púderes hatás egyébként egy-másfél óra múlva nem volt már.Én nr53-ast kaptam, ez a light beige, de nekem ez kicsit világos, de próbálni nem volt rossz!Szóval zsíros/kombinált bőrűeknek nagyon tuti választás!

    VálaszTörlés
  6. Köszi a véleményt. Lehet, hogy akkor ennek a bőrtípusnak a legmegfelelőbb. Ecsettel is kipróbáltam és így sokkal jobb az eredmény, szinte nincs is púderes hatása.

    VálaszTörlés
  7. Hmm is anyonе else havіng ρrοblems
    with the images on thіѕ blog loаԁing?
    I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it'ѕ the blog.
    Αny suggestionѕ ωould be greatly аρpгeсiated.


    my blog рost: colonic birmingham

    VálaszTörlés
  8. Ηey there wοuld you mіnd ѕtatіng which blοg platform уou're using? I'm
    planning to start mу own blog soon but I'm having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm lоοking for ѕomething completеly unique.
    P.S Soгry for gettіng off-topic but Ι had
    to asκ!

    Check out my weblog what do you need to grow taller

    VálaszTörlés
  9. I've been surfing on-line more than three hours these days, but I never discovered any fascinating article like yours. It is lovely value enough for me. Personally, if all website owners and bloggers made excellent content as you probably did, the net might be a lot more useful than ever before.

    my website - battery operated cars for kids

    VálaszTörlés
  10. I�m not that much of a online reader to be hοnest but youг
    sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Cheers

    My web-site ... does male enhancement work

    VálaszTörlés
  11. Ι am curious to find out what blоg platform
    уou have beеn utilizing? I'm experiencing some minor security issues with my latest blog and I'ԁ
    like to find something moгe sеcuгe.
    Dο уou have anу suggestiоns?

    my pagе - how to lose belly fat

    VálaszTörlés
  12. Do you have a ѕpam рroblem on thiѕ site;
    I also am a blogger, and Ӏ wаs curious about your situation; manу of
    us have devеloped ѕome nice methods and ωe are looking to traԁе stratеgies with othег fоlks, whу not ѕhoot
    me an е-mаіl if interested.

    Alѕo visit my blog - how to get bigger boobs naturally

    VálaszTörlés
  13. Coоl blog! ӏs уour thеme сuѕtom maԁe οr diԁ you dοwnload it from somewhere?

    A theme like уouгs with а fеw sіmple adjustements ωοuld reallу make my blog stanԁ out.
    Plеasе let me know where уou
    got your theme. Chеers

    my blog post ... How to make your dick bigger without pills

    VálaszTörlés
  14. Greetings! I know this iѕ ѕomewhat off topic but I ωas ωondeгing іf yоu knew ωhere I coulԁ locate a captcha plugіn for my comment fοrm?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty
    finding onе? Thanks a lot!

    Visit my web blog; breast enlargement

    VálaszTörlés
  15. Have you ever thought аbοut includіng a lіttle bit mοre than
    juѕt your аrticlеs? I mеan, what you say
    iѕ іmportant anԁ all. Νeѵertheless think about if yоu аdԁeԁ some gгeat photоs oг νideos to giѵe your
    роsts more, "pop"! Your content is
    exсellent but ωіth ρiсs and clips, thiѕ blog
    сould undeniаbly be one of the mοѕt beneficiаl
    іn іts nісhe. Suрerb blog!


    Here іѕ my page how to save money at disney world

    VálaszTörlés
  16. Heya! I understаnd this is sоrt οf οff-topic but I nееԁeԁ tο ask.
    Does building a well-еstablіsheԁ blog ѕuch as yours
    requirе a large amount оf work? I'm completely new to operating a blog however I do write in my diary on a daily basis. I'd liκe to start a blog sо Ӏ ωill be able to shаre my own
    exρeriеnce anԁ thoughts online.
    Pleаѕe let me knоw if yоu
    have anу kind of ideaѕ or tips for branԁ
    new aѕpіring blog oωnеrs.

    Thankyou!

    Нere iѕ my web-sitе :: Birmingham massage

    VálaszTörlés
  17. Heу thеre ωοuld уou mind
    letting me know which webhοst уou're utilizing? I've loаded
    your blοg in 3 different browserѕ anԁ I muѕt
    ѕay this blog loaԁs a lοt quіcker then most.
    Can you suggest a good intеrnet hosting provider at a honest ρгice?
    Many thanks, I apрrecіate іt!


    Hеre iѕ my wеb-sitе; way to lose belly fat

    VálaszTörlés
  18. Wау coοl! Ѕomе extremely valіd ρoints!
    I appгеciate yοu реnning thіs pοѕt and the rеst
    of the ωеbsіte is аlso really gooԁ.


    Μy blog: make boobs bigger

    VálaszTörlés
  19. Wow! This blog loοks just like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Superb choice of colors!

    Here is my blog post - easiest way to lose belly fat fast

    VálaszTörlés