2011. november 30.

Rimmel Airy Fairy rúzs

Most mindenki az új Rimmel rúzsokra figyel, hiszen nemrég jelentek meg a boltok polcain a Kate Moss nevével fémjelzett színek. Én ennek ellenére ma egy olyan rúzst mutatok be nektek, ami az állandó termékek közé tartozik. A 070-es Airy Fairy-ről van szó, ami külföldön nagy népszerűségnek örvend, viszont magyar blogokban még nem nagyon találkoztam vele.

Külcsín...a csomagolása sötét, bordós-lilás csillogású, középen egy ezüst csík fut körbe, amin a Rimmel felirat található. Nekem a kupak teteje nagyon tetszik, ferde és egy korona található rajta. A kupak jól zár, nem fog a táskánkba dobva csak úgy lejöni.
A korona
Belbecs...egy nude rúzsról van szó, amit sokan rózsaszínesnek mondanak, de szerintem közelebb van a hússzínhez, ami miatt szerintem mindenkinek jól állhat. Nekem nagyon hasonlít a szám színéhez, így nagyon természetes, szinte észre sem lehet venni, hogy ki van rúzsozva a szám, de mégis karakteresebbé teszi a sminket. Nem matt és nem is csillogó, hanem egy szép fénye van. Az illata tipikus rúzs illat, édeskés, de ez felkenés után már nem érezhető. A tartóssága átlagos, a csomagoláson olvasható 8 órát nem tudja teljesíteni, rajtam kb. 3 órát bír ki. Kicsit szárít, de ezt ki lehet küszöbölni ajakápoló használatával.




Ítélet...nekem a színe miatt az egyik kedvenc rúzsom mostanában. Tökéletes szín a mindennapokra, iskolába, munkahelyre. A nude rúzsok között is elég különleges a színe miatt, ezért aki szereti a visszafogottabb színeket, az mindenképp nézze meg. Az ára sem vészes, kb. 1200-1300 Ft körül van a Rossmannban és a Müllerben. 10/8,5


Most láttam a dm akciós magazinjában, hogy ha vesztek egy Rimmel Lasting Finish rúzst, akkor ajándékba kaptok mellé egy Rimmel 60 seconds körömlakkot. Az akció december 1-től kezdődik! Csak 6 árnyalatra vonatkozik, de a jó hír, hogy az Airy Fairy is közte van! :D


Ti már hallottatok róla? Kihasználjátok az akciót? Szeretitek a Rimmel rúzsokat? Melyik a kedvenc nude rúzsotok?

4 megjegyzés:

  1. SZERETEM A RIMMEL 036-OS PINK SZÍNŰ RÚZST !!
    SAJNOS KÉT -HÁROM ÉV MÚLVA ELTŰNIK AZ ÜZLETEK POLCAIRÓL !!!
    NEKEM NEM KELLENEK A ""HORROR"" ÁRON KÍNÁLT PUCCOS RÚZSOK . . . AZT IS LENYALOM 3-4 ÓRA ALATT. . .AKKOR MEG MINEK VEGYEM A NAGYON DRÁGÁT!
    MOST TÜZÖN-VIZEN ÁT KERESEM A ""RIMMEL 036-OS "" SZÍNŰ RÚZST!!!VENNÉK 3-4 db.-ot BELŐLE !!!

    VálaszTörlés
  2. öt éve használom a ""RIMMEL 036-os"" pink színű rúzst..
    Mostanában eltünt az üzletekből. .
    Nagyon sajnálom. . . .

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de gyönyörű színe van!*-*

    VálaszTörlés