2011. november 26.

Sigma őrület

Tegnap volt Black Friday Amerikában és ezért csomó cégtől valamilyen kedvezménnyel lehetett rendelni. Én a Sigma honlapján néztem ki pár dolgot. Nemrég döntöttem el, hogy mik azok, amik tényleg kellenek, ezért úgy voltam vele, hogy tudok 1 hónapot várni a BF-ig és akkor akciósan tudom őket megvenni. De ami tegnap történt, arra nem számítottam...

Tavaly nem rendeltem sehonnan, de nem hiszem, hogy ezt volt, mint most. Hozzá vagyok szokva a neptunozások miatt :P, hogy ha sokan akarnak egyszerre használni egy oldalt, akkor igazán senkinek sem fog működni, ezért fel is voltam készülve a várakozásra. De ez minden eddigi várakozásról alkotott képemen túltesz... :D Úgy hirdették meg az ingyenes szállítási akciót, hogy amerikai idő szerint reggel 9-től délután 5-ig tart. A várva várt kezdési időpont után a facebook-on kiírták, hogy technikai okok miatt 2 órával eltolják a kezdést, de emiatt ottani idő szerint éjfélig lehet rendelni (nálunk ez reggel 6). Az elején annyira nem izgattam magam, de amikor még éjfélkor is az az üzenet jelent meg, hogy várjak szépen a soromra, akkor elkezdtem aggódni. Ezután folyamatosan jöttek az infok, hogy mik fogytak el, amikbe az én egyik ecsetkészletem is bele tartozott. Nekem végül negyed 5-kor! sikerült elküldenem a megrendelésemet, de ugye az ecsetkészlet kimaradt belőle. (Nekem csak ezek az ecsetek kellett volna.) De még így is szerencsésnek mondhatom magam, mert facebookon láttam, hogy valakinek egyáltalán nem sikerült. Sokan ezért még most is az akció meghosszabbítását akarják. A Sigma ezekre a kérésekre nem reagált, de kíváncsi leszek, hogy a messze földön híres vásárlóorientációjukkal hogy fér ez össze. De jelen pillanatban újra van szállítási költség. Én csak azt nem tudom, hogy miért nem készültek fel jobban a rohamra (termékek és honlap szempontjából). De nézhetjük pozitívan is a dolgot, így kevesebbet költöttem. :P
Ami sikerült...

...és ami nem :(

Ti próbálkoztatok? Sikerült mindent megrendelnetek? Várnátok ennyit egy akció miatt vagy csak én vagyok ennyire fanatikus? :D

5 megjegyzés:

  1. Gondoltam, h ez lesz, ezért nem is próbálkoztam. Nem volt akkora szám most a BF, nem sok helyen volt tényleg egetrengetően jó akció. Én a makeupmaniaról akartam ezt azt, de az persze nem akciós, csak ami nem fogy.

    VálaszTörlés
  2. Én most csak a Sigmat néztem ki. És te végül vettél valamit?

    VálaszTörlés
  3. Szia,


    én korábban megvettem a fenti készletet, viszont pár ecsetet (lapos alapozó ecset (Foundation F60 és egy szemecsetet (Tapered blending E40) nem használok és eladnám őket.

    Ha érdekel írj privit.
    nagyon jó a blogod és a tanácsaid, sok sikert

    Meli

    VálaszTörlés
  4. Megvárom, hogy újra lehessen kapni az egész készletet, mert nekem minden ecsetre szükségem lenne, de azért köszi :) Neked mi a véleményed a készletről?

    VálaszTörlés
  5. Elég jók, a duo fiber ecset a legjobb alapozáshoz, igaz az én példányom kicsit hullatja a szőrét és eleinte mosáskor eresztette a színét. A többi is jó minőségű, elég tömött ecset. Szerintem mindenképpen megéri az árát. Igaz, hogy én régebben rendeltem, azóta változott a tartalma, ahogy néztem.

    VálaszTörlés