2012. február 8.

Wishlist - tavasz

Az ÉLD FEL! projekt keretein belül összeállítottam egy listát, amiket tavasszal tavaszra és nyárra be szeretnék szerezni. Ez a lista azért is jó, mert így jobban átgondolom, hogy mire is van szükségem és tényleg csak olyan dolgokat fogok megvenni, amik még nincsenek a birtokomban. Lássuk, hogy miket is szeretnék...

Szemkörnyékápoló
Írtam róla, hogy mostanában fogalmazódott meg bennem, hogy szükségem lenne egy jó szemkörnyékápolóra. Még nincs szükségem ránctalanításra, de jól jönne az extra táplálás és a megelőzés.

Korrektor
A szem alatti sötét területekre keresek egy jó terméket, aminek megfelelő a fedése és nem ül bele a kicsi ráncokba. Egy ideje már nézem a teszteket, de még nem tudom, hogy melyiket is kéne megvennem...

Éjszaki krém
Most egy Nivea éjszakai krémet használok, de szeretnék majd valami újat kipróbálni. Mivel hamarosan(?) itt a tavasz, ezért olyat keresek, ami már nem olyan zsíros, de mégis rendesen hidratál.

Körömápoló
A sok lakkozásnak meglett a hatása, hosszú ideje repedezik, lemezesen törik a körmöm. Erre keresek valami megoldást, mert már nem bírom, hogy minden alkalommal leválik egy réteg. Ez lehet ápoló olaj vagy körömlakk is, a lényeg, hogy hatásos legyen.

Neon narancssárga körömlakk
Tavaly a H&M-ben beszereztem egy rikító pinket, de idén egy narancssárgára is vágyom. Nagyon szépen mutat, ha le vagyunk barnulva, emellett én a lábkörmeimet is imádom feltűnőre festeni. (Nagyon sok lakkom van, így ennél vigyáznom kell és csak olyan színt vehetek meg, ami a listán van.)

Barack színű rúzs
Nagyon tetszenek most ezek a rúzsok, egyre több helyen látom őket. Szerintem nekem jobban is állnak ezek a természetesebb színek, így egy ilyet mindenképp be szeretnék szerezni.
Képek forrása: google


Ti tudtok olyan terméket ajánlani, ami bevált nektek?

4 megjegyzés:

  1. Barack rúzs az van nekem a barry m 147 es árnyalata (szerintem az van a képen is) csodálatosan jó matt jól pigmentált kicsit szárít így kell ajakápoló alá de amúgy tökéletes 1290 forint kb, körömápolót pedig épp most keresek én is mert nagyon meg van gyötörve :S korrektort pedig az essence stay all day tudom ajánlani szem alá nagyon jó folyósabb az állaga könnyű eldolgozni jól fed és nem ül meg a ráncokban.

    Ennyit tudtam segíteni :D max még a narancssárga lakkot nézd meg a moyránál csak 300 forint 12 ml és fedőlakkal sokáig fent marad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezeket mindenképp meg fogom nézni. Az essence korrektoráról én is hallottam, hogy jó. Szerintem megnézem közelebbről :D

      Törlés
  2. Körömápoló: Essence szortimentből most váltották le, de szerintem csak a csomagolása változott, a formula ugyanaz. Az új nevét sajnos nem tudom, de rajta van egy metálos matrica hogy 80%-al erősebb körmök. Biztosan megtaláljátok :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arról hallottam, hogy jó, amin 85%-os matrica volt, de azt már sehol nem találom. Akkor ezért... De köszi az infót, akkor már az újat fogom keresni.

      Törlés