2012. február 14.

ÜRES! (Végre) elfogytak...

Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek, hogy mostanában mik azok a termékek, amiket sikerült elfogyasztanom. Van közte olyan is, ami az ÉLD FEL! projekt kategóriájába tartozik, de szerintem jobb, ha egyszerre mutatom be a kiürült cuccokat és nem egyenként. Mindegyikhez leírom a véleményemet is, ami nektek is segítség lehet.

Kezdjük az ÉLD FEL! projekttel:

Avon Glimmerstick fekete színben: Sikerült még egyet elhasználnom, aminek nagyon örülök, mert még van belőle egy. :D Nem rossz szemceruza, nekem egy kicsit kemény, a vízvonalamon nem marad meg (de ez a legtöbb termékkel így van), de elég pigmentált. Szeretem még benne, hogy automata, így nem kell hegyezgetni.

Clinique 3 lépéses program: Nagyon szélsőséges véleményeket olvastam róla, ezért gondoltam, hogy kipróbálom. Megvettem a legkisebb kiszereléses próbacsomagot, amihez hozzátartozik, hogy így is több hónapig elég volt. Részletes teszttel hamarosan jövök.

Egyéb termékek:

Taft Kasmír Tapintás hajlakk: Nem gyakran használok lakkot, de ezzel sosem voltam megelégedve. A tartósságával nincs problémám, viszont használat után fehér "nyomot" hagy azon a területen, ahova fújtam. Konkrétan olyan, mintha korpás lenne a hajam. Mástól is hallottam már ezt, ezért nem gondolom, hogy én fújtam túl közelről vagy használtam "rosszul".

Guhl Sampon koncentrátum sörrel: Az egyik barátnőm ajánlása miatt vettem meg, mert neki nagyon bevált. Én nem érzem azt a "hú, de szuper" hatást. Csalódás, mert 1200 Ft-ért többet vártam. És ezért az árért csak 200 ml-t kapunk.

Balea Creme Peeling: Ez még nem fogyott el teljesen, de még a szétvágás előtt le akartam fotózni. Ezzel a radírral meg vagyok elégedve, ennyi pénzért egy jó kis termék. Nem csak a szokásos nagy szemcsék vannak benne, hanem homokra emlékeztető apróbbak is, amik még intenzívebben radíroznak.

Alterra testradír tőzegáfonyával és fügével: Nekem ez a radír a semmilyen kategóriába tartozik. Egyáltalán nem radíroz, viszont az illata tetszett. Nem venném újra.

Huggies pure popsitörlő kendő: Én a smink eltávolítására használom, miután szemfestéklemosóval letöröltem a szemsminket. Emiatt a legnehezebb falattal nem kell megbirkóznia, de az arcomról szépen eltávolítja az alapozót, pirosítót. Kellően nedves, semleges illatú. Nem rossz.


Ti miket "végeztetek ki" mostanában? Használtok ezek közül valamit?

7 megjegyzés:

  1. Nekem a fekete taft az egyik kedvencem, én még nem tapasztaltam ilyen fehér -jelenséget :)
    Az Avonos szemceruzákat pedig nagyin preferálom^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már régebben rákerestem és nagyon sokan szeretik ezt a hajlakkot. Akkor lehet, hogy csak nekem nincs vele szerencsém...

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon jók a Guhl samponok, ha nem állnék át natúrra, biztos azt venném sokáig :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te melyiket használtad? Nem rossz-nem rossz, de én többre számítottam. Amúgy most én is natúrra akarok váltani. Tudsz valamit ajánlani?

      Törlés
  3. Én is hugges popsitörlő kendőt használok, szintén smink eltávolítására :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezt a funkcióját is tökéletesen ellátja és még olcsóbb is, mint a sminklemosó kendők.

      Törlés
  4. Nekem az Essences puderes arctonikom most fogyott el, de azt ujravasaroltam, mert nekem bejott.. Amit eddig probaptam az csipte az arcom meg olyan ragacsos erzetu volt...ez nagyon jo.:)
    Illetve a Sunfleur arcradirom vegeztem ki egy hete.:) azt is szerettem.
    Balea Creme Peelingem van..es eddigi legjobb radirom....hihetetlenul szepen leradirozza az arcom...eros radir szemcsek de meg is kimeletes a borommel..:) nagyon szeretem. Ilyen olcson meg legjobb!!

    VálaszTörlés