2012. február 20.

Sigma Cleansing & Polishing Tool

Még decemberben kaptam meg a Sigma arctisztítóját, de nem akartam túl korán írni róla. Azóta eltelt néhány hónap és jól kiismertem a kis masinát. Jöjjön hát a véleményem...


Külcsín... nem rajongok a rózsaszín dolgokért, de ez a rózsaszín-fehér doboz, amiben érkezik az arctisztító, nagyon csajos. A dobozt kinyitva egy műanyag tokot találunk, amiben az arctisztító és a 3 fej található. Sok helyen olvastam, hogy a tokban lévő műanyag elég olcsó hatást kelt és nem is praktikus, de engem nem zavar, mert nem használom napi szinten, nem ebben tartom a készüléket. Sőt úgy gondolom, hogy felesleges szem előtt lévő helyen tárolni, mert túl nagy és leggyakrabban úgyis csak egy fejet használunk.


Belbecs... a készülék 2 ceruzaelemmel működik, ami azért jó, mert egy utazás során nem kell magunkkal vinni még egy töltőt is. Ez sokszor negatívumként is felmerül, mivel azt cserélni kell, költeni kell rá, de nekem napi használat mellett is nagyon sokáig bírja az elem. Az arctisztítóra a fejeket egy pattintással illeszthetjük, viszont a levételnél már erőlködnünk kell egy kicsit. A csomagban egy gyenge, egy közepes és egy durva kefe található (amiket 4 havonta kell cserélni). Én a gyengét használom minden nap az arctisztításnál, a közepessel egy héten egyszer a nyakamat és a dekoltázsomat radírozom le, a durvával pedig a testemen megyek végig hetente. Sokan írják, hogy túl kicsi a feje a teljes test leradírozásához. Tényleg nem nagy, de ha egy kis időt szánunk rá, akkor szépen eltávolíthatjuk vele az elhalt hámsejteket. A használata nálam úgy néz ki, hogy bevizezem a kefét és az arcomat is, ezután a folyékony arclemosót az arcomon szétkenem és ezután indítom be a gépet. Kipróbáltam már nem folyékony arctisztítóval is (Lush) és egy kis odafigyelés mellett azzal is működött. Használat során arra oda kell figyelni, hogy a hajunkat jól tűzzük fel, mert szereti feltekerni a kilógó tincseket.

gyenge kefe
közepes kefe
durva kefe

Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, én jobban szeretek ezzel végigmenni az arcomon, mint kézzel. Szerintem tisztább lesz a használata után a bőröm és az elhalt hámsejteket, kis bőrmaradványokat is nagyon szépen eltávolítja. A téli hidegben kiszáradt bőrömet sem irritálta, ezért az érzékeny bőrűek is ajánlom. A készülék ára $39, a fejeké külön $9 + szállítási költség.

Nektek van valamilyen elektromos arctisztítótok? Ti hasznosnak találjátok az ilyen készülékeket? 

2 megjegyzés:

  1. Szia hol lehet megvásárolni ? köszönöm Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak netről lehet rendelni, a Sigma oldaláról: https://www.sigmabeauty.com/SearchResults.asp?Cat=121

      Törlés