2012. január 12.

Alverde Matroschka meets Beauty kollekció

Ma egy rövid hírrel jövök. Tegnap moziba mentünk és még a film előtt volt egy kis időnk, ezért bementünk a dm-be. Nagy meglepetésemre az Alverde új kollekciójával, a Matroschka meets Beauty-val találtam szemben magam. Nagyon örültem, mert szinte érintetlen volt az állvány. A promóképektől már korábban sem voltam elájulva, de mivel a legutóbbi limitált kiadások olyan jól sikerültek, ezért úgy gondoltam, hogy érdemes vetni rá egy pillantást. De sajnos nagy csalódás... Nekem úgy igazán egyik termék sem tetszett, ezért nem is vettem semmit. (Ez nagy szó tőlem. :P) A legjobban a lila szempillaspirál és egy highlighter jött be, de sokalltam az árukat. (Lehet, hogy azért a highlighterért visszamegyek :D) A csomagolás aranyos, de sajnos ez most csak ennyi. :(


Ti már találkoztatok vele? Nektek mi tetszik ebből a kollekcióból?

2 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok oda az Alverdéért, és sajnos ez a kollekció se változtatta ezt meg. A kabuki nagyon picike, a stiftes pirosító nem lenne rossz ötlet, de nekem a kapható két szín kissé unalmasnak tűnik, talán még a highlighter érdekelne, de... nem is tudom, igazából az sem fogott meg.:$

    VálaszTörlés
  2. Engem se fogott meg ez a kollekció, pedig szeretem ezt a márkát. Egyszer fent egyszer lent... kinek mi jön be.

    VálaszTörlés