2012. január 5.

Avon Midnight Lustre paletta

A mai bejegyzésben egy Avon termékről fogok nektek írni, ami nem más mint a Midnight Luste nevű hármas szemhéjpúder. Már nagyon vártam, hogy kézhez kapjam, mert nagyon jókat hallottam róla. Régebben láttam is az újságban, de akkor nem keltette fel az érdeklődésemet. Viszont amikor meg akartam venni, akkor már nem láttam. Pár hónapja újra megjelent és én egyből lecsaptam rá.


Külcsín... egy fekete papírdobozban kapjuk a fekete műanyagból készült palettát. Fényes műanyag, ami nagyon elegánsan, abszolút minőségi kinézete van. Nekem nagyon tetszik, hogy nem a megszokott formájú és a színek sem a hagyományos elrendezésben lapulnak benne. A téglalap alakú dobozt felfelé lehet kinyitni. A tetejében található egy tükör, az alján pedig egy kis rekeszt kinyitva egy applikátort találunk. Ötletes, de szerintem erre semmi szükség, én nem szoktam nyitogatni és az applikátort sem használom. Érdekes még, hogy a színek nem külön-külön vannak, hanem egymás mellett, egy nagy pan-ben (nem találtam rá jobb szót).

Belbecs... nagyon jól összeválogatott színeket vannak benne. Nappali természetesebb és esti vadabb sminket is lehet vele készíteni. Szerintem a legkülönlegesebb a legvilágosabb barackos árnyalat. Nekem még hasonlóm sincsen. Ez a legfényesebb, a másik kettő inkább matt, de minimális fénye ezeknek is van. Az állaguk tökéletes, nem porosak, könnyű eloszlatni a szemhéjon és nagyon pigmentáltak (a képeken alap nélkül láthatjátok).


Nagyon szeretem ezt a hármast, azt kaptam, amit vártam, sőt... Mostanában nagyon sokat használom és szerintem megrendelem a másikat is, mert abban is szép színek vannak. Akciótól függően 1500 Ft körül szokott lenni.

Nektek megvan valamelyik? Szeretitek az Avon szemhéjpúdereit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése