2012. január 17.

Haul 2 - Ruhák

Az előző postban a szépségápolási termékekről volt szó, a mai bejegyzésben pedig láthatjátok azokat a ruhákat, amiket mostanában vásároltam. Többször is szétnéztem a leértékelt cuccok között, de nem találtam sok olyan cuccot, ami tetszett volna vagy szükségem lenne rá. Lássuk, hogy azért miket vettem...

Ezt a kardigánt a Bershkaban találtam, de már nem volt a méretemben, ezért M-est vettem. Ezeknél a pulcsiknál nagyjából mindegy a méret (szerintem nincs is nagy különbség köztük), a lényeg hogy jó nagy és meleg legyen. Már régebb óta akartam egy mintás kardigánt, ami alá sima, egyszínű pólókat és topokat lehet felvenni. Az tetszik még benne, hogy jó hosszú, így tavasszal akár kabátnak is hordhatom majd.
Ezt a nadrágot a Zaraban találtam. A képen nem látszik sajnos túl sok a szabásából, de felvéve nagyon mutatós. Magasított dereka van és kicsit buggyos, de még az igényes fajtából. Általában jellemző ezekre a nadrágokra, hogy nagyobbnak mutatja a feneket és vastagabbnak a combokat, de ebben pont az tetszett meg, hogy nem nézek ki benne két számmal nagyobbnak. Hétköznapokra és alkalmakra is el tudom képzelni.
Megszállott balerinacipő vásárló vagyok, mindig keresem a különlegesebb darabokat. Szerintem a legegyszerűbb póló-farmer szettet is fel lehet egy jó cipővel dobni. Azért tetszett meg, mert a színe mindenhez megy és a pikkelyes anyaga is különleges. Már alig várom a tavaszt.
Ezt a felsőt a Stradivariusban találtam, több színben volt, de sajnos azokból már nem volt S-es. Szeretem az olyan egyszerűbb szabású felsőket, amiben mégis van valami, ami feldobja. Örülök, hogy ezt találtam, mert mostanában sehol sem látok olyat, ami tetszene. Pedig nem vágyom sokra, csak egy ötletes szabásra, feliratok és minták nélkül.
 
 
Ezeket a karkötőket is a Stradivariusban vettem. Ez 2 különböző "összeállítás", de már nem tudom, hogy melyikek voltak együtt, ezért egyben fényképeztem le őket. Nagyon tetszik az "egyszerre sok különböző karkötő a kézen" divat, ezért ez rajta is volt a listámon. Örülök, hogy végre sikerült találnom.

Láthatjátok, hogy nekem az idei leárazás annyira nem jött be. Alig találtam olyat, amit már régóta szeretnék, de még olyat sem, ami csak úgy megtetszett volna. Vagyis volt olyan, amibe beleszerettem, de az más árkategória... De úgyis mindjárt itt van a szülinapom. :D

Ti miket vettetek a leértékelésen? Konkrét elképzelésekkel mentek vagy azt veszitek meg, amibe ott beleszerettek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése