2012. január 2.

GOSH Driftwood vélemény

December közepén Bécsben jártam és beszereztem pár olyan dolgot, amit itthon nem lehet kapni. Ezek közül ma a Gosh Driftwood négyes szemhéjpúderét fogok nektek bemutatni.

Külcsín... egy fekete műanyag dobozban találjuk a szemhéjpúdereket. Szerintem ez a könnyű műanyag elég olcsó hatást kelt. Tudom, hogy nem ez a legfontosabb, de olcsóbb márkák is meg tudják oldani, hogy igényesen nézzen ki a termékük. Kinyitni egy kis gomb benyomásával lehet, ami jól zár, biztosak lehetünk abban, hogy nem fog kinyílni, ha mondjuk betesszük a neszeszerünkbe. Egy fólia biztosítja, hogy előttünk senki nem bontotta ki és nyúlkált még bele. Kapunk még hozzá egy kétvégű applikátort, de ez nálam automatikusan a kukában landolt.


Belbecs... négy egyforma méretű színt kapunk, amiben egy highligth, egy világosbarna, egy középbarna és egy arany mikrocsillámokat tartalmazó barna van. A képeken és élőben is úgy tűnik, hogy az egymással szemben lévő barnák különböznek, de a szemhéjon ez nem igazán látszik. A textúrájuk inkább száraz, "porosabb", de ez a szemhéjunkra kenve már nem látszik, puhább, krémesebb hatást kelt. Szép, fényes végeredményük van, az egyetlen csillámokat tartalmazó sem kelt diszkógömb hatást. Természetes smink készítéséhez tökéletes. Viszont én egy sötétebb színt beletettem volna.



                                      
Sok természetes, barnás színem van, de azért ez a palettát választottam, mert ezt tudom a legjobban kihasználni, ezen kívül inkább élénkebb négyesek voltak, amit nem szoktam a mindennap használni. Az ára 13.49 euro, ami kb. 4300 Ft. Szerintem nem ér annyit, mert sem a textúrája, sem a színek nem olyan különlegesek (ez az én hibám, de a többi sem volt nagy szám). Ha olyan helyen leszek, akkor még beszerzek pár Gosh dolgot, de ezt most nem érzem kihagyhatatlannak.

Nektek van Gosh terméketek? Meg vagytok vele elégedve?

2 megjegyzés:

  1. Jesszus, ez tényleg 4300 Ft volt?? Nekem a színek tetszenek, de a csomagolás egyáltalán nem, meg az ára is horrorisztikus.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a csomagolás nem tükrözi az árát. Így utólag nem biztos, hogy megvettem volna...

    VálaszTörlés