2012. január 25.

Essence-Catrice-Müller Haul

Gondolom, hogy már mindenki tudja, hogy a drogériákban nagy leárazásokkal lehet találkozni. Az Essence termékeket 299 Ft-ért, a Catrice-t 599 Ft-ért lehet megvásárolni. Emellett az Europeum Bevásárlóközpontban lévő Müllerben is nagy leértékelésekkel lehet találkozni (Nyx szemhéjpúderek 800 Ft-ért). Hát én sem tudtam nekik ellenállni. Lássuk, hogy miket vettem...


Essence XXXL Nudes szájfény - 01 Pure Beauty
Essence szemöldökcsipesz
Essence Color & Go körömlakk - 62 Reach Peach
Essence szemhéjpúder - 47 Earl Grey
Catrice szemhéjpúder - 100 Welcome to Miami Peach
Catrice négyes szemhéjpúder - 010 The Season's Must Have
Nyx szemhéjpúderek - 07 Highlight és 10 Champagne

A szemöldökcsipeszt már kipróbáltam és nagyon jó. Nekem volt egy régebbi, amit le akartam cserélni, mert a rövidebb szálakkal nem bánt el. Ha tudom, hogy ez ilyen jó, akkor már előbb megveszem. Mindenképpen ajánlom!
A négyest is kipróbáltam és ez is nagyon tetszik. Nagyon szép és pigmentált színeket tartalmaz, ideális lesz tavaszra.
Ha valamelyik érdekel titeket, akkor írok róla bővebben.


Ti miket vettetek? Csak azokat a dolgokat veszitek meg, amire tényleg szükségetek van vagy ilyenkor belefér egy kis "bűnözés" is? :D

6 megjegyzés:

  1. Welcome to Miami Peach!

    VálaszTörlés
  2. Én még csak egy körömlakkot vettem. Az nude szájfény érdekelne :]

    VálaszTörlés
  3. Ááá szemöldökcsipeszt hol találtál?:D Azt kutatom, de még nem lett meg, pedig fáj rá a fogam:/

    VálaszTörlés
  4. A Welcome to Miami peach-et én is megvettem, nagyon megszerettem, szuper, sokoldalú szín! :) A Reach peach az egyik kedvenc árnyalatom, nem szép dolog, hogy kivonják.

    VálaszTörlés
  5. Criollo: A Jászai Mari téri Rossmannban és még volt belőle 1-2 db. És nagyjából minden másból is, nem volt annyira lefosztva.

    makeupcakes: Én mikor megláttam a leértékelt dolgok listáját, egyből kiszúrtam ezt a körömlakkot és élőben sem csalódtam benne. Ma ki is festem vele a körmöm :D

    VálaszTörlés
  6. Húú köszi, ma úgyis megyek arra, remélem megbújik egy nekem is:D

    VálaszTörlés