2012. január 8.

Sigma Nice in Pink ecsetkészlet

A mai bejegyzésben a várva várt Sigma ecsetkészletemet fogom nektek bemutatni. A megszerzése elég kalandosra sikeredett (ITT és ITT elolvashatjátok), de a lényeg, hogy végre magaménak tudhatom. Lássuk, hogy miket is rejt a rózsaszín ecsettartó...

Nekem a Sigma Nice in Pink nevű van meg, ami egy utazókészlet. Ez csak abban különbözik a hagyományos ecsetektől, hogy a nyelük rövidebb, de a fejük hagyományos méretű. Én azért ezt választottam, mert ebben a készletben voltak olyan ecsetek, amilyenek nekem még nincsenek meg és úgy gondoltam, hogy ezt tudom a legjobban kihasználni.

Az ecsettartó világos rózsaszín, amiben 7 ecset fér el. Mellette egy cipzáras kis tok is található, ahova szintén ecseteket vagy kisebb dolgokat rakhatunk még. A tartó egy mágnes segítségével záródik.
Ez a készlet 7 ecsetet tartalmaz, amivel könnyen elkészíthetjük az egész sminkünket (arcra és szemre való ecsetek is vannak benne). Szerintem ideális lehet azoknak, akik most kezdték a sminkelést és most veszik meg első ecseteiket, de azoknak is, akik már profibbak, de utazáshoz nem akarnak sok cuccot magukkal vinni.

Arcra való ecsetek:

Large Powder - F30: Ahogy a neve is mutatja ez a nagy púderecset, amivel különböző por állagú termékeket vihetünk fel az arcunkra. Én általában púderhez és pirosítóhoz használom. Nagyon puha, tömött és a lekerekített fejével könnyű dolgozni.
 
Large Angled Contour - F40: Ez a kontúr ecset a ferde formája miatt ideális a pirosító, bronzosító és a kontúr felviteléhez. Tényleg egyszerűbb vele megtalálni azokat a pontokat, ahova fel kell vinni ezeket a termékeket. Az egyik kedvencem a készletből.
Duo Fibre - F50: Ez az ecset nagyban hozzájárult ahhoz, hogy egy új készlet után nézzek és hogy pont ezt válasszam. Ilyenem még sosem volt és nagyon kíváncsi voltam rá. A legtöbben meg voltak vele elégedve, ezért tudtam, hogy nekem is ki kell próbálnom. Természetes és szintetikus szőr keverékéből áll, amivel a folyékony termékeket vihetjük fel. Én alapozóhoz és pirosítóhoz használom.
 
Concealer - F70: Ez a lekerekített fejű, lapos korrektorecset a sötét karikákkal és más bőrhibákkal is felveszi a harcot. Nekem nagyon tetszik benne, hogy elég tömör és "kemény" ahhoz, hogy szépen el tudjuk vele dolgozni a korrektort.
 
Szemre való ecsetek:

Tapered Blending - E40: Ezzel a kerek fejű pufi ecsettel elsősorban a széleket tudjuk finomítani és a színeket eldolgozni a mélyítővonalban. Nagyon tömör, könnyű vele satírozni.
 
Penil - E30: Ez a másik olyan ecset, amit ki akartam próbálni. A mélyítővonalba precízen fel lehet vinni vele a színeket, amit egy másik ecsettel ezután könnyű eldolgozni. Az alsó szempillák tövébe is könnyebb ezzel felvinni a szemhéjpúdert és a felső pillák közvetlen közeléhez is könnyen hozzáfér. Én még a belső szemzúgba is ezzel viszem fel a világos színt.
 
Eye Shading- E55: Szemhéjpúdereket, pigmenteket könnyen tudunk ezzel a lapos ecsettel a szemhéjunkra pakolni. Lekerekített és lapos feje miatt könnyű a használata.
 
És van itt egy kakukktojás is. Igazából a készlet nem 7, hanem 8 ecsetet tartalmaz. Ehhez a készlethez megkapjuk még a F60-as alapozó ecsetet is. (A fekete készletben ez van és a Duo Fibre ecsetet kapjuk ajándékba.) Én nagyon örülök ennek, mert egy jó kis ecsetről van szó. Nagyon tömör és a lekerekített formájának miatt a rejtettebb vagy nagyobb precizitást igénylő részekhez is hozzáférhetünk. Én folyékony alapozóhoz használom.
 
És még itt sincs vége... :D Mivel 30$ felett vásároltam, így a szokásos E25-ös ecsetet is megkaptam Sigmaéktól. Ezzel is satírozni és széleket tompítani tudunk. Én ezt jobban szeretem, mint a E40-est, mert kisebb és könnyebb vele precízen dolgozni.
 
Említettem már, hogy mivel utazó készletről van szó, így az ecsetek nyelei rövidebbek. De ez nekem semmi problémát nem okoz, sőt... Lehet, hogy ezeket még jobban is szeretem, mint a hagyományosakat. A legtöbb ecsettel elégedett vagyok és szerintem mindenképpen megéri az árát. Én minden kedvezménnyel együtt, szállítás nélkül kb.35$-ért vettem, amiért 9 ecsetet kaptam.

Nektek van Sigma ecsetetek vagy készletetek? Mi a véleményetek róla?

4 megjegyzés:

  1. a képeket meglátva csak annyi jutott eszembe: jajjdeszép jajjdeszép jajjdeszép :D

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanezt vettem feketében, nagyon megéri az árát, főleg így leakciózva, ajándék ecsetekkel. Aki teheti használja ki :)

    VálaszTörlés
  3. adryenka: Én is gondolkoztam, hogy melyik színt válasszam, de a duo fibre miatt ez lett. Aztán kiderült, hogy még mindig van az ingyen ecsetes akció, és a másikat is választhattam volna. De nem bánom, hogy emellett döntöttem, ilyenem még úgy sincs. :D

    VálaszTörlés