2012. január 1.

Decemberi kedvencek

A blog indulása óta először csinálok ilyen havi kedvences összefoglalót. Vannak olyan dolgok, amiket már régóta használok és minden hónapban ugyan az, ezért ezeket most nem vettem bele a havi kedvencek közé. Inkább olyan dolgokat szeretnék bemutatni, amik újabb szerzemények vagy újra felfedezett dolgok és decemberben a legtöbbször akadtak a kezembe.

Szerintem minden évszakban fontos a lábak és a talp ápolása. Én ehhez nem is olyan régen megtaláltam a tökéletes hidratáló krémet, ami nem más mint az IKEA lábápoló kréme. Nagyon meg vagyok vele elégedve, jó minőség, jó áron.

Hetente 1-2 alkalommal szoktam arcmaszkot használni. Ebben a hónapban a Lush Mask of Magnaminty-t vettem elő leggyakrabban. Használat után tényleg érzem és látom a változást: tiszta és selymes lesz tőle a bőröm.
Nagy körömlakk mániás vagyok és nem nagyon festem ugyanolyan színűre a körmöm rövid időn belül. Viszont ebben a hónapban többször is használtam az Essence Gold Old Buffy lakkját. Szeretem télen a sötét lakkokat és az arany fénye miatt még karácsonyi hangulatba is hozott.

Ilyen időben egy ajakápolónak mindig kell a táskámban lennie. A kedvencem már hosszú idő óta a Primus Natúr ajakír. Természetes összetevőket tartalmaz és rövid időn belül kifejti hatását.

Kedvenc rúzsom ebben a hónapban a Rimmel Airy Fairy-je. Nagyon természetes szín szép fénnyel, szinte olyan mintha a számon sem lenne, mégis kiemeli a sminket.

A körömlakkok mellett másik nagy szenvedélyem az arcpirosító. Nehéz volt választani, de szerintem a legtöbbet a MAC-től a Fleur Power-t használtam. Univerzális darab, szinte minden sminkhez illik és a legtöbb embernek jól áll.
Kiválasztottam még pár olyan dolgot is, ami nem sminkkel kapcsolatos. Az első az ezer éves Promod-os nyakláncom, amit szinte mindenhez fel lehet venni és az egyszerűbb szetteket is feldobja.

A következő is egy ékszer, amit Bécsben a Forever 21-ben vettem. Régóta akartam már ilyen több ujjas gyűrűt és most találtam is olyat, ami tetszik. Majdnem minden nap rajtam volt.
Az utolsó kedvencem pedig az összes IKEA-s gyertyám. Sok másikkal ellentétben ezeknek az illatát tényleg lehet érezni és nagyon sokáig kitartanak, ezért illatosítónak és dekorációnak sem utolsók. Emellett segítettek karácsonyi hangulatba kerülni.

Ti mit használtatok ebben a hónapban a legtöbbet? Fedeztetek fel valamit, ami nagyon bevált?

2 megjegyzés:

  1. Ó, már nagyon régóta tervezem beszerezni a Rimmel Airy Fairy-jét... azt hiszem, megkaptam az utolsó lökést.:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az egyik legjobb szín, természetes és erősebb sminkhez is tökéletes. Minden forintot megér. :D

    VálaszTörlés