2012. január 30.

Januári kedvencek

A mai bejegyzésben azokról a termékekről olvashattok, amik januárban a kedvenceim voltak és a legtöbbször nyúltam utánuk. Tudom, hogy még van 2 nap ebből a hónapból, de nem hiszem, hogy ez változtatna a listán.

Írtam már, hogy milyen nehezen jutottam hozzá a Sigma Cleansing & Polishing Tool-hoz, viszont megérte a küzdelmet. Nagyon szépen tisztítja a bőrömet és megkönnyíti az arctisztítást. Hamarosan jön róla bejegyzés.

A Sigma készletemből a kedvenc ecsetem a ferde kontúr ecset. Nagyon puha és tömött és a formája miatt pedig nagyon könnyen lehet vele dolgozni.

A karácsonyi kívánságlistámon is rajta volt ez a Thierry Mugler parfüm (Alien) és végül a fa alatt találtam 24-én. Szerelem első szaglásra. Nagyon intenzív, erős illat, de imádom.

Az újra felfedezett és legtöbbet használt pirosítóm ebben a hónapban a Catrice ásványi pirosítója volt Coral Sand árnyalatban. Nagyon szeretem a textúráját és a fényét, az ára miatt pedig mindenki számára elérhető. (Ha érdekel a teszt róla, akkor ITT tudod elolvasni.)

A Lush karácsonyi utáni akcióján vettem ezt a Celebrate elnevezésű ajakbalzsamot. Nekem egyáltalán nem táplálja a számat, de nem is érdekel, mert a színével kárpótol mindenért. Minden sminkhez illik a rózsaszínes-korallos-aranyos színével. Kék szeműeknek kötelező.

Legtöbbször a H&M nude körömlakkja (nincs semmi fantázianeve, sőt még szám sincs rajta) volt ebben a hónapban a körmeimen, amit az Essence My Sparkling Acrobat aranyával dobtam fel. Nagyon természetes, mégsem unalmas párosítás.

Az utolsó nem egy sminktermék, hanem egy gyűrű a H&M-ből. Elég durva darab, már megkaptam, hogy olyan mint egy robotujj vagy mintha be lenne gipszelve az ujjam. Nekem mégis tetszik, imádom a feltűnő gyűrűket. És tuti, hogy nem fog minden második lány ilyennel az ujján rohangálni Budapest utcáin. Pár kép a gyűrűről:


Nektek mik voltak ebben a hónapban a kedvenceitek?

1 megjegyzés: