2012. január 3.

Csalódások

A mai bejegyzés elég kritikus hangvételű lesz. Tudom, hogy sokan úgy vannak vele, hogy azokról a termékekről nem írnak, amik nem váltak be, de én úgy gondolom, hogy nem mindegy, hogy azért nem olvasok valamiről, mert nem tesztelte még senki vagy azért, mert nem jó minőségűek és ezért nem szeretne róluk írni senki. Viszont én most összegyűjtöttem azokat a termékeket, amik csalódást okoztak az utóbbi időben...


A Baleas termékekkel általában meg vagyok elégedve és sok helyen olvastam, hogy milyen jó limitált kiadású tusfürdőik vannak. Úgy gondoltam, hogy ezek után nekem is ki kéne próbálnom. Végül nem limitáltat választottam, hanem ezt a kókuszos változatot. Az illata a boltban még tetszett, de használat közben, nagyobb dózisban már elég műnek tűnt. A nagyobb problémám pedig az volt, hogy nem habzik eléggé. Elég sokat kell kinyomnom a flakonból, hogy azt érezzem, hogy elegendő mennyiséget használok. 300 ml-es kiszerelés, ami más márkákhoz képest nagyobb, de mivel többet kell használnom, sajnos nem tart tovább. De lehet, hogy nekem voltak nagyok az elvárásaim. Nem használhatatlan, de nem venném újra.

Erről az Avon körömlakkról egy hozzászólásban olvastam, ahol dicsérték, hogy mennyire szépen rendbe hozta a lemezesen töredező körmöket. Sajnos én is ezzel a problémával küzdök, így gondoltam, hogy kipróbálom. Elhasználtam már a fél üveget, de sajnos nem lett jobb a körmeim állapota. :S Nem akartam kidobni, ezért most alaplakknak használom, aminek nem is olyan rossz. Mégis csalódás, mert az eredeti funkcióját nem látja el.

A következő is egy Avon termék, méghozzá egy olyan, ami újdonságnak számít. Ezekkel a fürdőpelyhekkel krémes habot varázsolhatunk a vízbe. Elvileg. Nagyon sokat kell beleszórni, ha valamilyen hatást el szeretnénk érni. Ez még nem lenne olyan nagy baj, de ahogy a kis pelyhek szétmállanak (bocsi, de nem találok rá jobb szót), elég gusztustalanul néznek ki. Emellett ragacsossá is válnak, feltapadnak a fürdőkád szélére és elég nehéz őket lemosni. Jó ötlet rossz megvalósítással és sajnos az egyik legnagyobb csalódás.

Hajhabok közül már régóta keresem az igazit. Ez a got2b hajhab is az út egyik állomása volt, de sajnos csalódás lett a vége. Olyan terméket keresek, amitől a hajmosást követő napon is tart a hajam és nem látom lelapultnak a töveknél. Sajnos ezt nem teljesíti (ezt már megszoktam a többinél is), de a legbosszantóbb benne, hogy nem tudok olyan keveset rárakni, amivel nem ragad össze a még vizes hajam. Legszívesebben kezdeném elölről a hajmosást (ez volt, hogy meg is történt).

Meg szeretném jegyezni, hogy az egyéni véleményemet írtam le és attól még, hogy nekem nem jött be valami, mások meg lehetnek vele elégedve.

Nektek volt valami az utóbbi időben, ami nagyon nem vált be? Vagy sokat vártatok tőle és mégis csalódnotok kellett?

3 megjegyzés:

  1. A fürdőpelyheket én ma próbálom ki. Kíváncsi vagyok az eredményre. http://lovepeaceandparis.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Huuu, akkor még jó, hogy nem rendeltem fürdőpelyheket, nagyon rájuk voltam kattanva, de így utólag most örülök :D

    VálaszTörlés
  3. kila24: Majd írd meg, hogy neked mi a véleményed. Kíváncsi vagyok, hogy csak nekem nem jött be vagy másnak sem.

    VálaszTörlés