2012. január 15.

Haul 1 - Szépségápolás

A mai bejegyzésben megmutatom nektek, hogy miket vettem az utóbbi időben. Két bejegyzést fogok csinálni, ebben az elsőben a szépségápolással kapcsolatos dolgokat láthatjátok.

Először a Rossmannba néztem be és nagyon büszke voltam magamra, hogy nem csábultam el és csak olyan dolgokat vettem, amikért mentem.

Isiana krémtusfürdő - A dm saját márkás tusfürdője nekem csalódás volt, de úgy gondoltam, hogy azért ennek is adok egy lehetőséget. A tejes-mézes változatot választottam, mert ennek tetszett a legjobban az illata és úgy gondoltam, hogy ez táplálja legjobban a bőrömet.

Essence Mystic Lemon széphéjpúder - Sok blogban láttam már és nekem is felkeltette az érdeklődésemet. Elég sok highlighterem van, de ezt nem tudtam otthagyni a szép holografikus hatása miatt.

Rival de Loop szemkörnyékápoló - Mostanában fogalmazódott meg bennem, hogy kéne használnom valamit a szemkörnyékemre, mert nagyon száraz ott a bőröm és így nem lehet rá olyan szépen sminkelni. A pultok előtt állva végül ezt választottam (meglepődtem, de nem volt hú de nagy választék), remélem, hogy hatásos lesz.

Essence szemöldök és szempilla zselé - Ezzel már régebb óta szemezek a rakoncátlan szemöldököm miatt. Sosem úgy állnak, ahogy én akarom, ezért kellett valami, ami kordában tartja őket. Úgy gondoltam, hogy elsőre valami olcsóbban próbálkozom.
Írtam már, hogy az 50%-os kedvezmény miatt jól bevásároltam a Lushban. De nagyon izgatta a fantáziámat még pár termék, ezért visszanéztem még egyszer. Most nem jött velem haza olyan sok termék, de ezeknek nagyon örülök. (Amiért mentem vagy nem volt, vagy nem tetszett az illata.)

Celebrate ajakbalzsam - Nagyon megtetszett a különleges fénye, nekem ilyenem még soha nem volt. Többen írták, hogy emiatt nekik alkalmi viselet lesz, de nekem tökéletes a mindennapokra (is). Ha kevés smink van rajtam, akkor is feldobja az arcom. A színe (fénye) miatt pedig szinte mindenhez passzol.

Cinders Ballistic fürdőgolyó - Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, fürdőgolyók iránti mániám eredménye a megvásárlásuk. :D És az illatuk is isteni.
Éééés végül, de egyáltalán nem utolsó sorban megvettem az Ikea-s tusfürdőt és testápolót. Már ódákat zengtem a lábkrémükről és rögtön tudtam, hogy nekem a többi terméket is ki kell próbálnom. Ha olyanok leszek, mint a lábkrém, akkor ( tudom durva, de) ezek után csak az Ikea-ban fogom venni a testápoló cuccaimat. :D

Ti miket vettetek mostanában?

2 megjegyzés:

  1. Fura..ikeás kozmetikumok jók lennének? :)
    Fúha, én is voltam vásárolgatni.. :) Az sosem árt :D

    VálaszTörlés
  2. Még az új termékek tesztelés alatt állnak, de a lábkrém hosszú idő óta messze a legjobb. :D
    És te miket vettél?

    VálaszTörlés