2012. január 21.

Bourjois Healthy Mix Serum teszt

Már írtam egy Bourjois alapozóról és most egy másikról lesz szó, ami a birtokomban van. Ez nem más, mint a Healthy Mix Serum. Ez az alapozó a korábbi, nagy sikerű Healthy Mix újabb kiadása. A különbség, hogy változtattak az összetevőkön és az állagán is. Lássuk, milyen lett...

Külcsín... az alapozó egy pumpás, vékony üvegben érkezik. A piros és fehér iratok mellett az alapozóban található összetevőkről is láthatunk képet. Nekem nagyon tetszik, tényleg olyan friss, "egészséges" hatást kelt. A csomagolás hátulján megtalálhatók az összetevők és ami tetszik még nekem, hogy a fedését és a finishét is feltüntetik. (Az más kérdés, hogy nekem ez vásárlás előtt nem tűnt fel. :P)


Belbecs... a legnagyobb újdonság ebben az alapozóban, mint ahogy a neve is mutatja, hogy ez egy szérum. Ennek köszönhetően gél állaga van, ami azt jelenti, hogy nem olyan híg, mint az átlagos alapozók. A fedése enyhe, leginkább annak ajánlom, akinek nagyon kevés bőrhibája van, aki inkább a bőrtónusát akarja kiegyenlíteni. Nekem nem mindig elég, ezért általában akkor veszem elő, amikor nincsenek durva bőrproblémáim vagy amikor nincs szükségem tökéletes fedésre. Amit a legjobban szeretek benne, hogy nagyon könnyű viselni, szinte olyan, mintha az arcomon sem lenne. Szerintem nyáron lesz a legideálisabb, mert ezzel biztos nem fogom úgy érezni, hogy egy maszkot viselek. Az illata és az összetevők miatt pedig tényleg úgy érzem, hogy táplálja a bőröm. Nekem a semi-matt finish is bejön, mert természetes hatást kelt (és én nem is szeretem a teljesen matt végeredményt).




Én teljesen meg vagyok vele elégedve, annak ellenére, hogy erősebb fedésre számítottam. (De ez az én hibám, mert nem néztem meg rendesen.) A Flower Perfection-nal felváltva használom, attól függően, hogy milyen finish-t akarok elérni. Összességében, mindenkinek csak ajánlani tudom, főleg nyárra. 10/8


Mi a véleményetek róla? Nektek van Bourjois alapozótok?

3 megjegyzés:

  1. Nekem ez az egyik kedvenc alapozóm, mostanában szinte úgy érzem, "kívánja" a bőröm. Hogy tényleg jót tesz-e neki, azt nem tudom, de az biztos, hogy nem szárítja tovább.:)
    Egyetlen icipici gondom van vele, amiért nem ragadok le nála... néha egy hangyányit sötétnek, túl sárgásnak látom.

    VálaszTörlés
  2. Dejó nálam pont kapóra jött ez a teszt, nagyon nézegetem hetek óta hogy beruházzak e rá tavaszra!! Nagyon száraz bőröm van viszont a maszk hatást el szeretném kerülni; köszönöm, hogy írtál róla. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki, hogy segíthettem. Szerintem mindenképpen megéri, főleg száraz bőrre. Majd írd meg, hogy hogy vált be. :)

    VálaszTörlés