2012. január 26.

Rival de Loop Revital szemkörnyékápoló - SENKINEK SEM AJÁNLOM!

Ma egy kevésbé pozitív bejegyzéssel jövök, de ha elolvassátok, akkor szerintem meg fogjátok érteni a felháborodásomat. A főszereplő a Rossmann saját márkás szemkörnyékápolója lesz. Nem használom régóta a terméket, de ezalatt "eléggé" sikerült megismernem. Rájöhettetek, hogy egyáltalán nem vagyok megelégedve vele...

Pár hónapja megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy az aktuális arckrém helyett valami, kifejezetten a szemkörnyék ápolására való terméket használjak erre a területre. 23 évesen mély ráncokról nem beszélhetünk, inkább a szemkörnyék szárazságával van a problémám és szerintem emiatt nem egyenletes itt a bőröm. Más miatt be kellett mennem a Rossmannba és gondoltam, hogy ha már ott vagyok, akkor megnézem, hogy milyen szemkörnyékápolókat árulnak. Hosszas tanakodás után erre esett a választásom, mert nem akartam elsőre a legdrágábbal kezdeni.
A Revital elnevezésűt vettem, ami Q10-et és kollagént tartalmazva ápolja az érzékeny területet, ami mellett az anti-aging ígéretével is kecsegtet.
A csomagolás a megszokott, szemkörnyékápolókra jellemző tubus, ami 15 ml krémet tartalmaz. Lecsavarva a kupakot egy hosszúkás adagolóval férhetünk hozzá jobban a szemkörnyékünkhöz. Ez praktikus, mert egyből a területre vihetjük fel, amit az ujjunkkal beletapogathatunk a bőrbe.


Eddig minden szép és jó. A gondok a krém használatával kezdődnek. A krém állaga se nem híg, se nem sűrű, könnyen eloszlatható. Sajnos a hatásáról nem igazán tudok beszámolni, mert összesen 2 hétig használtam. Felkenés után bizsergető érzést figyeltem meg, ami nem túl kellemes. Azt nem mondhatom, hogy csípi a bőröm, de valami hasonlót érzek. Az első használat után kb. 2 nappal egy bizonyos szemgyulladás, árpa jelent meg a szememen. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy viszketéssel, szúró érzéssel jár. Nekem szerencsére csak ezek a tünetek jelentek meg, nem kellett orvoshoz mennem (legrosszabb esetben az orvos sebészeti úton távolítja el) és a gyors szemcseppes kezelés miatt pár napon belül el is múlt. (A gyógyulás ideje alatt nem használtam sem sminktermékeket, sem a szemkörnyékápolót.) Ekkor még nem gondoltam, hogy ez a krém válthatta ki, ezért miután elmúlt, újra elkezdtem használni. 1-2 nap után egy újabb árpa alakult ki a szememen. Ezek után már nem gondoltam, hogy véletlen és tudtam is, hogy mi a felelős. Azóta nem is használtam és érdekes módon nem jelent meg újra.

Sosem volt a szemem nagyon érzékeny (csak annyira, mint a kék szem általában szokott), de ez a krém kihozta belőle a legrosszabbat. Lehet, hogy másnak nem okozna semmi baj, de ennek ellenére NEM AJÁNLOM SENKINEK! A "legjobb" az egészben, hogy a csomagoláson feltüntetik, hogy dermatológiailag tesztelt, szemészek által tesztelt, parfümmentes és kontaktlencsések is használhatják. Ezek után többet biztos, hogy nem fogok hinni ezekben az "ígéretekben".

Ti próbáltátok már? Mivel ez a kukában landolt, tudtok ajánlani egy megbízható hidratáló szemkörnyékápolót?

2 megjegyzés:

  1. Úristen, nem is gondoltam még erre, hogy egy szemkörnyékápolótól árpát lehet kapni :( Én Avon gránátalmásat használok, egyelőre megteszi..

    VálaszTörlés
  2. Semmifele Rossmann sajat termed kremfeleket NE HASZNALJATOK! Iszonyuak és egeszsegtelenek!

    VálaszTörlés