2012. január 7.

LOOK Spicy pirosító

A Gosh paletta után most ezt a LOOK pirosítótót fogom nektek bemutatni. Ezt is még a decemberi bécsi kirándulás során vettem. Itthon nem kapható, így gondoltam, hogy írok róla, hátha segítség lehet azoknak, akik a közel (vagy távolabbi) jövőben útba ejtik Bécset (és esetleg nem tudják, hogy mit is vegyenek :P).

Nagyon szeretem a pirosítókat és ezt sem tudtam a drogériában hagyni. A mentségem csak az lehet, hogy ilyet úgy sem lehet itthon kapni és hát egyszer mindent ki kell próbálni. :D De milyen jól is tettem, hogy hazahoztam magammal...

Külcsín... egy műanyag átlátszó tégelyben található a pirosító. Nem néz ki túl igényesnek, de meglepően masszív műanyagból van, amit könnyű kinyitni és jól is zár. Nem hiszem, hogy kinyílna a táskánkban vagy neszeszerünkben. Nincs rajta, hogy hány grammos, de első ránézésre nem a nagyobb pirosítók közé tartozik.
Belbecs... nekem a Spicy árnyalat van meg, ami két színt tartalmaz, egy nagyon halvány és egy elég erős rózsaszínt. Az előbbit akár highlighternek is használhatjuk. Az erősebb szín magában is megállja a helyét, de akkor válik különlegessé, ha összekeverjük a kettőt. Mivel két színt használhatunk, soha nem lesz egyforma az erőssége, mi "keverhetjük ki" a szín intenzitását. Kinézhetünk vele úgy, mintha csak kipirultunk volna, de határozottabban is felvihetjük. Az állaga agyon érdekes: nem olyan poros, mint a legtöbbnek, hanem sokkal krémesebb (azért ne a krémpirosítóra gondoljatok). Lehet viccesen hangzik, de selymesnek mondanám. :D Többféleképpen is lehet használni: vagy felvisszük előbb valamelyik színt és utána a másikat vagy még a tartóban összekeverjük és úgy visszük fel. Én az első módon szoktam (előbb az erős, utána a világos rózsaszínt), mert így az erősségét a világos színnel tompíthatjuk és biztos nem teszünk fel sokat. Ez azért is fontos, mert nagyon pigmentált a sötétebb szín.
 
Én teljesen meg vagyok elégedve vele, örülök, hogy megvettem. Az ára egyáltalán nem vészes, 3,29 euro, amit szerintem teljesen megért. A negatívum csak az lehet, hogy kevés és inkább alap színekben kapható. Azoknak ajánlom, akik most állítják össze az alap sminkkollekciójukat. Ja és természetesen a pirosító-függőknek (mint én) is kötelező az állaga miatt. Ha Bécsben jártok, menjetek be egy Bipa-ba és ti is nézzétek meg közelebbről!

Nektek hogy tetszik? Ha külföldön jártok, akkor kipróbáltok olyan márkákat, amik otthon nem kaphatóak?

1 megjegyzés:

  1. nagyoooon szép *___*

    Légyszi nézz be hozzám:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés