2012. január 22.

Olcsó mulatság - Catrice pirosító

A sorozat következő tagja (az előzőt ITT olvashatjátok) egy Catrice pirosító lesz. Ezt még régebben, a blogolás előtt vettem, mert akkor még nem volt barackos-korallos pirosítóm. Akkor még nem olvastam utána, csak bementem egy Rossmann-ba és hosszas gondolkozás után végül ezt vettem meg.

Külcsín... a pirosító egy fekete műanyag dobozban érkezik. Annak ellenére, hogy műanyag, nem kelt olcsó hatást, engem kicsit emlékeztet a Mac pirosítóinak dobozára. Ami tetszik benne, hogy nem "pattintással" nyílik és záródik, hanem van egy kis rész, amit be kell nyomni. Pozitív még, hogy a teteje kinyitva teljesen lehajtható, nem kell attól félni, hogy letörik. A csomagoláson minden információ megtalálható, hogy miért is jó ez nekünk.
Belbecs... a csomagolásból egyből kiderül, hogy egy ásványi alapozóval van dolgunk. A hátoldalán pedig olvashatjuk, hogy 80%-ban ásványi anyagokat és selymet tartalmaz, továbbá parfümmentes és az érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják. Szerintem nagyon jó, hogy ilyen árkategóriában is találhatunk ásványi termékeket. Az állaga szerintem tökéletes, nem túl poros, de nem is nagyon kemény. A pigmentáltságával sincs semmi gond. Könnyen felvihetünk belőle keveset, amitől csak leheletnyi színünk lesz, de építhető is. Ha csak a dobozában nézzük, akkor mattnak tűnik, viszont az arcon nagyon szép fénye van, ennek a narancsos-korallos színnek kicsit rózsaszínes-aranyos. Nekem emiatt lett a nagy kedvencem.
Be kell vallanom, hogy nekem az elején nem volt a kedvencem és azt sem gondoltam, hogy nagyon különleges lenne. Aztán egyszer megláttam az arcomon a különleges fényét és azóta nagyon szeretem. Az ára kb. 1200 Ft, ami szerintem nem sok egy pirosítóért, főleg ha az ásványi.

Hogy tetszik nektek? Van Catrice pirosítótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése