2011. december 12.

Alverde szemhéjfestékek

Ma az Alverde szemhéjpúderekről szeretnék nektek írni. Az Alverde a dm saját márkás természetes kozmetikumokat kínáló vonala. Válogathatunk rúzsok, pirosítók, szemfestékek, púderek közül. És mostanában egyre több limitált kollekcióval is jelentkeznek, amik szerintem egyre érdekesebbek. A témáik és a csomagolásaik pedig egyre ötletesebbek. Viszont most nem ezekről, hanem 3 szemhéjpúderről fogok írni.

Az első az égetett szemhéjpúderek közé tartozik. A csomagolása nagyon praktikus, kis kerek tégely, a teteje letekerésével lehet a színt használni. Nekem a 02 Glam Mauve van meg, ami egy nagyon különleges szín. Ahogy ránézek mindig más színt azonosítok be: néha mályvásnak, néha szürkés barnának, néha lilásnak látom. Emiatt nagyon univerzális darab, rengeteg más színnel kombinálható. Nagyon pigmentált, így pár ecsetvonással elérhetjük a kívánt hatást és emiatt nagyon sokáig elég lesz. Az ára 1200 Ft körül van, de leértékeléskor féláron is hozzá lehet jutni.
Itt látszik a különleges színe
A másik kettő a ásványi szemhéjpúderek családjába tartozik. Nekem a 03 Dark Mocca és a 04 Abergine van meg. Az első egy matt barna, a második pedig egy lila-arany mikrocsillámokat tartalmazó lila szín. A termékeket egy, az előzőnél nagyobb tégely tartalmazza, aminek szintén letekerhető a teteje. Amikor kinyitjuk, akkor jövünk rá, hogy igazából pigmentekkel van dolgunk,ami a belső kialakításon is látszik, a kis lyukakon tudjuk kicsalogatni a festéket. Én ezzel teljesen meg vagyok elégedve, mert pont megfelelő mennyiséget tudunk "átszűrni" a lyukakon. Ezeknek a színe is megfelelően pigmentált, de vigyázni kell vele, mert a felvitelnél az ecsetről leszóródhat egy kis festék a szemünk alá. Ennek ellenére én meg vagyok velük elégedve, a mindennapokra tökéletesen megfelelő színek. Az árát pontosan nem tudom, mert leértékelve vettem kb. 600 Ft-ért.
Dark Mocca

Abergine
Felül Abergine, alul Dark Mocca
Itt látszanak a csillámok


Én mindkét fajtát ajánlom nektek és ha különleges színekre vágytok, akkor azok is megtalálhatóak köztük (pl.:zöldeskék). Ár-érték arányban sem rosszak, főleg ha le vannak értékelve. Érdemes az akciós kosarakat jól átnézni! :)

Nektek megvan valamelyik? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése