2011. december 20.

Avon rendelés

Ma megjött a már lassan 2 hónapja megrendelt Avon rendelésem. Elkavarodott valami és ezért tartott ennyi ideig. Na de végül csak megérkezett és már nagyon kíváncsi vagyok rájuk. És hogy miket is rendeltem?



Az első az Onyx Lustre nevű szemhéjpúder trió. Én a Midnight Lustre kombinációt rendeltem meg, amiben egy barack-fekete-barna hármas található. Így elsőre nagyon tetszik, meglátjuk, hogy élesben hogy teljesít.

A második pedig egy újdonság, amit még eddig sehol sem láttam. Mivel mindent imádok, ami fürdőzéssel kapcsolatos, ezért meg kellett vennem. Fürdőpehely a neve, ami elvileg a vízbe szórás után krémes habot képez. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, szerintem ma este már ki is próbálom. :D

Ha kipróbáltam őket, akkor írok róluk véleményt.

Nektek megvan valamelyik? Mi a véleményetek róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése