2011. december 11.

Bécsben jártam

Az elmúlt pár napban Bécsben voltunk és azért nem tudtam új bejegyzést írni. De most hogy hazaértem, így újult erővel tudok belevágni a blogolásba. Nem sok időm volt a helyi drogériákra és parfümériákra, mert a pasik nem igazán bírták a várakozást. Sminkcuccokat csak a Bipa-ban tudtam venni. Olyan termékeket nézegettem első sorban, amik itthon nem kaphatóak. Most nem akartam túlzásba vinni, mert elsősorban ruhákat akartam venni, de így is sikerült pár dolgot beszereznem...
A legtöbbről szeretnék majd bejegyzést írni, de addig is itt egy pár gyors kép a kicsikékről:D
Gosh pirosító és szemhéjpúderpaletta, Look pirosítók



Ti már próbáltátok ezeket a márkákat vagy termékeket? Melyik érdekel titeket a legjobban?

3 megjegyzés:

  1. Szia :) lehetne a két gosh-ról swatch-ot kérni :) nagyon kíváncsi vagyok rájuk, sok jót hallottam a goshról :)

    VálaszTörlés
  2. Persze, akkor azok lesznek az elsők! A tesztelés folyamata még zajlik, de már az első kipróbáláskor elég meggyőzőek voltak :D

    VálaszTörlés
  3. Jó dolgokat vettél :) az a gosh pirosító nagyon jól néz ki :) én most nem engedtem magam elcsábítani, de nagyon jó cuccaik vannak

    VálaszTörlés