2011. december 23.

Karácsinyi TAG

Sok helyen találkoztam már ezzel a TAG-gel és gondoltam, hogy én is kitöltöm.

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?  Mindenképp csomagolópapír. Nekem ez még személyesebbé teszi az ajándékot. Kicsit olyan, mintha kézzel készített ajándékot adnék (még akkor is, ha csak vettem valahol).
2. Igazi vagy műfenyő? Igazi fenyő. Semmi nem tudja pótolni a karácsonyfa illatát, ami szorosan kapcsolódik a karácsonyi hangulathoz.
3. Mikor díszíted fel a fát? A szüleimmel és a testvéremmel közösen díszítjük a fát, 24-én ebéd után. 
4. Mikor bontod le a fát? Nálunk elég sokáig állni szokott, kb. január második hetéig.
5.Szereted a tojáslíkőrt? Igen.
6. A kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál? Erre már nem emlékszem, de csomószor előjön az a sztori, amikor 2-3 évesen kaptam egy babát, aminek volt egy bölcsőszerű fonott kosara. Amikor megkaptam, akkor kivettem belőle a babát és én feküdtem be a helyére. :D
7. Van Betlehemed? Nincs.
8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni? Az öcsémnek. Soha nem kell neki semmi és mindig azt mondogatja, hogy ne vegyünk neki semmit.
9.Kinek a legkönnyebb ajándékot venni? Talán anyukámnak, de a barátomnak sem volt nehéz.
10.Legroszabb Karácsonyi ajándékod? Ilyenre sem emlékszem. Általában olyanokat kapok, amiről tudják. hogy örülni fogok neki.
11.Elektronikus vagy Postai Képeslap? Postai, de sajnos ilyet már évek óta nem kaptam.
12.Kedvenc karácsonyi film? Igazából szerelem. (Szerintem a legtöbb embernek ez.)
13.Mikor kezdesz vásárolni? Sajnos az utolsó pillanatban. Vagyis elkezdek nézelődni már december elején, de a végére csak az utolsó napokban érek. Viszont idén volt olyan ajándék, amit már november közepén megvettem.
14.Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot? Szerintem nem. Maximum olyat, amit nem közeli ismerőstől vagy családtagtól kaptam.
15.Kedvenc karácsonyi étel? Mivel nem szeretem a halat, így korlátozottak a lehetőségeim. :D De anyukám kaszinó tojását és majonézes krumpliját imádom.
16.Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz? Régebben mindig elutaztunk valahova két ünnep között. Az utóbbi időben a vizsgaidőszak miatt nem utaztunk messzebbre. 
17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? Egyik sem. Ilyen szokott lenni:

18.Mikor nyitod ki az ajándékodat?
4-5-kor szoktak a nagyszüleim átjönni hozzánk és utána. 
19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban? Állandóan enni kell. :D

Ezzel szeretnék nektek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET kívánni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése