2011. december 31.

MAC Viva Glam Melt Your Heart Lip Bag

A karácsonyi kívánság listámon is szerepelt ez a MAC szett. A Jézuska olvashatta a blogot, mert Karácsony óta magaménak tudhatom.:D Ennek köszönhetően most nektek is be tudom mutatni.

A karácsonyi kollekció része volt ez a piros kis neszeszer, ami 2 Viva Glam rúzst tartalmaz. És nem is akármelyik kettőt, hanem Lady Gaga nevével fémjelzetteket. Az első a Viva Glam Gaga 1, ami elsőre egy elég durva barbie pinknek néz ki. A másik a Gaga 2, ami idén jelent meg és egy nude árnyalat. Írtam már róla, hogy igazából a nude színt akartam beszerezni, de azóta a hasonló pinkekre is rákattantam, így két vágyam teljesült egyszerre.

Külcsín... egy piros neszeszert adtak hozzá, ami nekem nagyon tetszik, a jövőben biztos hogy használni fogom. A rúzsok fekete, töltényhüvely alakúak, amin egy piros MAC felirat olvasható és egy ugyanilyen színű csík fut körbe. A kupakot levéve piros alapon Lady Gaga "aláírását" találjuk. A rúzst teljesen be lehet csavarni és a kupak is jól záródik.


Belbecs... a rúzsok állaga nagyon krémes, könnyen siklik a szájon. A színek elsőre nagyon pigmentáltnak, erősnek tűnhetnek, de felkenve közel sem ilyenek. A pink a lustre kategóriába találkozik, ezért a szájon a fedését közepesnek mondanám, amihez erős fény társul. Egy réteg után természetes hatást kelt, de építve elérhetjük a barbie lookot is. A nude az amplified család tagja, a pigmentáltságát erősebbnek mondanám, viszont fénye kevesebb van (ez a képeken is látszik). Az illatuk elég intenzív, nem nagyon kell szaglászni, hogy érezzük. A kupak levétele után megcsap a kellemes vaníliás illat. A tartóssága átlagosnak mondható, nekem 3-4 óra múlva újra kellett rúzsoznom. Pozitívum még, hogy egész napos használat után sem száradt ki tőle a szám.
Nagyon elégedett vagyok velük és örülök, hogy a birtokomban vannak. Amióta megkaptam csak ezeket használom. Szerintem mind a kettő olyan szín, amit simán használhatunk a mindennapokon is. Pozitívum még, hogy mint az összes Viva Glam rúzzsal, ezzel is támogathatjuk az AIDS elleni küzdelmet.

Nektek van MAC rúzsotok? Hogy tetszett az idei karácsonyi kollekció?

3 megjegyzés:

  1. juj de jo:)) nekem ecsetkèszletem van a glitter and ice kollekciobol,mindenki lehuzta de szerintem nagyon de nagyon jo!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek :)))
    Én is néztem az üzletbe, de sajnos mindent nem tudok megvenni :(
    Én a karácsonyi kollekcióból a kék szemceruzát és a Shimmermint szemhéjfestéket és a csillámos körömlakkot vettem meg, amik azóta is nagy kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  3. mdolla1981: Én az ecsetkészletet a negatív kritikák miatt nem mertem megvenni, pedig sokáig szemeztem vele...

    E73 bioarcapolas blog: Hát sajnos én sem tudok mindent megvenni, pedig még tetszett elég sok dolog. De így is jókat vettél :)

    VálaszTörlés