2011. december 29.

Egy kis vásárlás

Szerintem tudjátok, hogy elkezdődtek a nagy leárazások. Én kedden és szerdán is voltam nézelődni, de nem találtam túl sok mindent. Viszont közben sikerült pár szépségápolással kapcsolatos dolgot beszereznem.


A Rossmannban vettem ezt a Freeman arcmaszkot. Szerintem bővebben is fogok róla írni, mert már pár használat után is a kedvencemmé vált.

A körömlakkot a H&M-ben vettem. Már régebb óta szemeztem vele, de soha nem vettem meg. Pedig nagyon szép kék színe van (néha kicsit lilás), ami ebben a szezonban sminkek terén kötelező. A kedvenc lakkomat is a H&M-ben vettem, így remélem, hogy ez is legalább olyan minőségű. A bejegyzés megírása után ki is festem vele a körmöm. :D

Ti ismeritek ezt a maszkot? Szeretitek a H&M-es körömlakkokat?

2 megjegyzés:

  1. Ilyen maszkom nekem is van, de nem használom, mert zöld marad utána a fejem.. :D Viccesen hangzik, de tényleg olyan, más is megjegyezte. Te nem tapasztaltál ilyet?

    VálaszTörlés
  2. Én még nem vettem észre, de most hogy mondod, jobban meg fogom figyelni. Az arcod marad olyan vagy a hajtöveidnél? Én a Lush Mask of Magnaminty maszkja után vettem észre, hogy zöld marad. :D

    VálaszTörlés