2011. december 7.

Csomagot kaptam :D

Amikor ma hazaértem, nagyon meglepődtem, mert egy csomaggal találtam szemben magam. Ez akkor csak fokozódott, amikor megláttam, hogy a Sigma küldte nekem a dobozt. Nem gondoltam volna, hogy kevesebb, mint 2 hét alatt ideér a rendelésem. Főleg azért, mert a Black Friday alatt rendeltem, több ezer emberrel egyszerre. Arra számítottam, hogy csak olyan 1 hónap múlva kapom meg, de nagyon örülök neki. A dobozban az arctisztítóm és a hozzá rendelt fej volt. Ezek mellé kaptam még egy E25-ös ecsetet is, amit holnap ki is fogok próbálni :D
Ezzel a gyors szállítással most nagy piros pontot kapott nálam a Sigma, amivel a Black Friday-es "akció" után kezdi újra visszalopni magát a szívembe.
Most hogy ilyen gyorsan megkaptam az arctisztítót, hamarabb fogok egy olyan bejegyzéssel jelentkezni, amiben leírom a tapasztalataimat és sok képet is fogok csinálni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése