2011. december 17.

H&M és Rossmann zsákmány

Ma az Aréna Plazában jártam anyukámmal, mert még be kellett szerezni pár ajándékot. Szerencsére még a tömeg előtt érkeztünk, nyitás előtt már ott voltunk. Ha valakinek még most kell beszereznie az ajándékokat, akkor ajánlom, hogy korán keljen fel és menjen nyitásra, mert így még elkerülhető az ideg-összeroppanás. Mi olyan fél 12 felé jöttünk el és akkor már nem lehetett parkoló helyet találni és ez emberek száma is igen megnövekedett. Na de hogy mit is vettem...

Szerintem már mindenki tudja, hogy a H&M-ben 50%-os leértékelés van bizonyos termékekre. Ezen a héten már voltam az Árkádban is, de itt sem tudtam ellenállni és becsábultam. Megállapítottuk, hogy minden üzletben más akciós termékek vannak: most láttam olyan blúzt, ami a másik üzletben akciós volt, de itt teljes áron adták. Nem értem...


A fekete inget 3000 Ft-ért vettem. Szerintem teljesen megéri az árát, mert a fényes anyaga miatt az ünnepekre, elegánsak eseményekre, de hétköznapokon egy farmerrel is felvehető. Elég sok volt még belőle, nem is értettem hogy miért, mert tényleg egy univerzális darab. (De így legalább volt a méretemben :D)

A zoknik ára 700 Ft volt, amiért 4 párat kapunk. Én itthon csak ilyeneket hordok, így mindig szükség van rá. Szeretem a H&M-es zoknikat, mert színesek, tök aranyos mintákban kaphatóak és a minőségükkel sincsen semmi gond. Most egy időre letudtam a zokni vásárlást.

A melltartót csak azért fényképeztem le, hogy a szemfülesek még időben le tudjanak rá csapni. Annyira aktuális a fényes anyaga miatt, nekem egyből az ünnepi időszak jutott róla eszembe. Ez nem volt leértékelve, de így is nagyon kedvező áron volt (2490 Ft). Még karácsonyi ajándéknak is tökéletes lehet (hajrá fiúk!).

A Rossmannba is be kellett mennem, mert szükségem volt egy új hajhabra. Hosszas gondolkozás után erre a L'oreal-ra esett a választásom. Sajnos az eddig használtak nem igazán váltak be, még keresem az igazit. Fel is teszem a kérdést: Ti mit használtok? Melyik vált be nektek? Ilyet használtatok már?
Fizetés előtt gyorsan megnéztem még a sminkcuccokat és megláttam az essence állványon ezt a körömlakkot. Az egész kollekcióból nekem ez tetszett a legjobban, de ahol néztem, ott már elfogyott (itt is ez volt az utolsó). Annyira ünnepi és amúgy is rá vagyok kattanva ilyenkor télen a sötét színekre és a fedőlakkokra. Szerintem a napokban kipróbálom és megírom róla a véleményem.

Ki szoktátok használni az ilyen akiókat? Ti vettetek mostanában valamit? Érdekel titeket a többi H&M-es dolog, amit vettem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése